آشپزخانه

ایده های تزئین آشپزخانه

آیا دوست دارید به دنبال جدیدترین مجلات طراحی ایده های دکوراسیون آشپزخانه باشید ، اما زمان و بودجه لازم برای یک بازسازی بزرگ را ندارید؟

ما نکاتی در مورد تزئین سریع و آسان در مورد چگونگی به روزرسانی شایسته یک مجله خانگی به شما ارائه داده ایم. بهترین بخش این است که این ایده های دکوراسیون آشپزخانه می توانند زیبایی و هماهنگی خوبی داشته باشند. از یک یا چند مورد در کنار هم استفاده کنید.ما به طور طبیعی ابتدا چیزهایی را در سطح چشم مشاهده می کنیم و یکی از قابل توجه ترین تغییراتی که می توانید ایجاد کنید تزئین دیوارهای آشپزخانه شماست. بیشتر تلاش های دکوراسیون آشپزخانه روی وسایل ، میز و میزهای آشپزخانه قرار می گیرد. اما دیوارها جایی هستند که با یک پروژه DIY آسان می توانید تأثیر بزرگی بسازید.

نگاهی گذرا به آشپزخانه خود بیندازید. اول چی می بینی؟ یک دیوار گنگ و کسل کننده؟ یا بدتر این که ، یک کار نقاشی قدیمی منسوخ شده با کار استنسیل پیچک و پیچ و مهره کامل است؟ وقت آن است که تغییر ایجاد کنیم.

خرید هود کن 

به روزرسانی دکوراسیون دیواری آشپزخانه خود با تغییراتی آسان و ساده از طراحی ، تجربه آشپزی و ناهار خوری شما را تغییر خواهد داد. در اینجا 5 ایده تزئین آشپزخانه وجود دارد که دیوارهای آشپزخانه شما را از خستگی تا الهام گرفته است:

1.پالت سه رنگ

رنگ یکی از سریعترین و ارزان ترین راه های به روزرسانی اتاق است. اما رنگ های بزرگ دیوار آشپزخانه به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. راز در پالت سه رنگ است:

رنگ 1 : رنگ آشپزخانه موجود که قابل تغییر نیست. این ممکن است رنگ میز یا کابینت باشد.

رنگ 2 : انتخابی بی طرف است. از آن برای رنگ دیواری آشپزخانه جدید که تکمیل کننده رنگ است استفاده کنید. این به عنوان زمینه دکوراسیون شما خدمت می کند.

رنگ 3 : رنگی که آشپزخانه شما را بی نظیر می کند. این اغلب یک رنگ جسورانه و غیر منتظره است که با پالت شما کار می کند. رنگ 3 پاپ را به آشپزخانه شما اضافه می کند. از آن به عنوان قطعه بیانیه برای لوازم جانبی خود مانند مدفوع میله ، گلدان یا وسایل آشپزی استفاده کنید.

بهترین راه برای یافتن یک پالت سه رنگ مناسب ، گرفتن تابلوهای رنگی در سایه هایی است که دوست دارید و آنها را دور هم جمع کنید تا زمانی که از این ترکیب خوشحال شوید. پس از یافتن پالت سه رنگ امضاء خود ، مجموعه ای از تراشه های رنگ را برای خرید لوازم جانبی مفید نگه دارید.

ایده های تزئین آشپزخانه

2.بهترین ایده های تزئین آشپزخانه با یک نقطه کانونی شروع می شود

سعی کنید دکور آشپزخانه فعلی خود را به روشی که بازدید کننده برای اولین بار مشاهده می کند ، ببینیدوارد آشپزخانه خود شوید و به آنچه توجه می کنید فکر کنید. آیا اولین چیزی است که چیزی را که دوست دارید می بینید؟ اگر اینطور نیست ، اول چه چیزی را ترجیح می دهید؟ آن نقطه و نزدیکترین دیوار را نقطه کانونی خود قرار دهید.

نقاط کانونی چشم نواز هستند و از لحاظ بصری به سمت شما پرش می کنند. در مقایسه با بقیه آشپزخانه ، نقطه کانونی جسورانه و بی نظیر است. برای ایجاد دیوار کانونی در آشپزخانه خود ، یکی از این روشها را امتحان کنید:

– دیوار کانونی خود را در سایه جسورانه ای که برای پالت سه رنگ آشپزخانه انتخاب کرده اید ، رنگ کنید

– یک قطعه بزرگ از هنر را بر روی دیوار کانونی آویزان کنید

– از کاغذهای دیواری ، طرح دار یا رنگی پر جنب و جوش استفاده کنید

در هنگام لکه دار کردن نقطه کانونی خود بی ترس باشید – فقط یک دیوار است.

3.قفسه بندی باز – آخرین روند در دکوراسیون دیوار آشپزخانه

اگر دکوراسیون آشپزخانه خود را با رنگهای تازه و مد روز و دیوار کانونی به روز کرده اید ، وقت آن رسیده که لایه هایی اضافه کنید. آخرین روند طراحی آشپزخانه ، قفسه باز به جای کابینت است. این ظاهر با ایجاد فضای بصری یک آشپزخانه را سبک می کند ، اما شما را ملزم می کند تا تمام شیشه های نرم افزاری و شیشه های ناسازگار را در کابینت های کمتری مخفی کنید.

به جای پاره کردن کابینت های بالایی خود ، سعی کنید دکوراسیون دیوار آشپزخانه خود را با قرار دادن یک یا دو قفسه شناور روی یک دیوار باز به روز کنید. قفسه های شناور در سبک های مختلفی قرار دارند و نصب آنها بسیار آسان است. برای نمایش ظاهری مجله ، موارد صفحه نمایش قفسه شناور را حداقل و هماهنگ با رنگ نگه دارید.

برای تغییر بزرگتر ، درهای یک یا دو کابینت آشپزخانه را برداشته و قسمت پشتی کابینت را رنگ کنید یا کاغذ دیواری کنید. اکنون یک قفسه صفحه نمایش باز جدید دارید. برای زنده ماندن در نمایشگر جدید ، چراغهای زیر کابینت LED را برای برجسته کردن موارد اضافه کنید. در صورت بروز مشکل در سیم کابینت ، چراغ های باتری در دسترس هستند.

ایده های تزئین خانه

4.طراحی دیوار آشپزخانه با دقت

آشپزخانه خود را با اضافه کردن لمس هایی از شخصیت خود جدا کنید. مجموعه های دیوار گالری در بین طراحان و مجلات از محبوبیت بالایی برخوردار هستند زیرا منحصر به فرد هستند و یک دیوار خسته کننده را جالب می کنند. اشیاء مورد علاقه را با هم جمع کنید و از آنها به عنوان دکور دیواری آشپزخانه استفاده کنید.

ایده های مدرن تزئین آشپزخانه برای یک مجموعه دیواری گالری شامل موارد زیر است:

  • پوش های آلبوم فریم
  • کتاب
  • کاغذ دیواری یا روتختی پارچه ای
  • ظروف پرنعمت
  • قابهای عتیقه خالی از اشکال و اندازه های مختلف
  • انواع آینه

هیچ قانون طراحی مطلق برای ایجاد دیوار گالری آشپزخانه وجود ندارد. قرارگیری متقارن ، طرح دار یا آزاد همه رویکردهای خوب است. برای صرفه جویی در وقت (و سوراخ های اضافی ناخن روی دیوار) ، قبل از آویزان کردن برای بهترین فاصله و قرار گیری ، مجموعه خود را روی زمین ترتیب دهید.

5.دیوار آشپزخانه خود را با رنگ تخته رنگی شخصی کنید

یک قوطی رنگ تخته سیاه و سفید ارزان است و یک راه عالی برای تهیه یک دیوار لهجه در آشپزخانه شما است. رنگ مشکی یک رنگ دیواری جسورانه و چشم نواز است و زمینه ای مناسب برای هنر همیشه در حال تغییر گچ شما است.اگر از فضای دیوار فاصله ندارید ، یک درب یا سطح کابینت یکی دیگر از تخته سیاه (و منوی شام) در ساخت است. به یاد داشته باشید که لایه بندی کنید. قفسه شناور یا مجموعه دیوارهای گالری روی دیوار تخته تخته سنگ شما به زیبایی بی نظیر دیوارهای آشپزخانه جدید و الهام بخش شما می افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *