آشپزخانه

دستور العمل پخت ذرت مکزیکی

دستورالعمل پخت ذرت مکزیکی

1. ذرت مکزیکی را با از بین بردن پوسته ها آماده کنید. می توانید ذرت را به دو قطعه در هر گوش خرد کنید ، یا از تکه های کامل ذرت استفاده کنید. هر دو روش کار می کنند. تکه های کوچکتر کمی راحت تر با ادویه جات ترشی جات دارند.

2.یک گلدان بزرگ آب را به جوش بیاورید. ذرت را اضافه کنید. 3-5 دقیقه طبخ کنید ، فقط تا زمانی که مناقصه بگیرید. آب را خاموش کنید.

3.در یک کاسه پهن و کم عمق ، حدود یک قاشق غذاخوری پاپریکا دودی و دو قاشق غذاخوری مخمر غذایی را اضافه کنید. مخلوط را کمی دور هم بزنید. کره را در یک طرف کاسه قرار دهید.

4.با استفاده از توری ، یک تکه ذرت را از آب خارج کنید. ذرت بسیار گرم خواهد بود. ذرت را روی کره بچرخانید. یا حتی می توانید کمی کثیف شوید و از انگشتان دست خود برای خرد کردن ذرت با مقداری کره استفاده کنید. سپس ذرت بو داده را در ادویه ها بچرخانید و ادویه ها را روی سطح ذرت فشار دهید.

5.گلدان یا پاپریکای دودی خود را بردارید و قسمت بالای ذرت را با اضافه کردن یک لکه پاپریکا اضافه کنید.

6.ذرت را روی بشقاب سرو قرار داده و یک لبه نمک دریایی و وگانی اختیاری پارمسان را از بالا بپاشید.

7.این کار را تکرار کنید تا همه ذرت در ادویه جات ترشی جات و کره وگان خرد نشود.

8.گوه های آهک را در اطراف ذرت روی بشقاب قرار دهید (برای فشرده شدن در بالای سرویس هنگام خدمت). همچنین cilantro را از بالای آن بپاشید. در آخر ، در صورت تمایل ، در سس گرم داغ کنید. خدمت گرم! نکته: برای بهترین عطر و طعم ، اجازه دهید ذرت 10 تا 10 دقیقه قبل از غذا بنشیند تا ادویه و کره ذرت را کمی تفت بخورد.

9.بازده:4 قطعه زمان آماده سازی: 00 ساعت. 07 دقیقه زمان طبخ: 00 ساعت. 15 دقیقه زمان کل: 22 دقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *