آشپزخانه

تمیز کردن سینک

مرحله 1: شستشو دهید و بشویید.

با یک برس صابون ، به سینک خود اسکراب خوبی بدهید . مخلوطی از صابون بشقاب ملایم و آب بهترین روش برای تمیز کردن بیشتر سینک ها ، به ویژه آنهایی که دارای سطوح ظریف تر مانند مس یا چدن مینا هستند. جوش شیرین و جوش شیرین روی سینک های سخت تر مانند فولاد ضد زنگ کار می کنند ، اما می خواهید از تمیز کننده های اسیدی مانند سرکه روی بتن ، چینی یا چدن مینا جلوگیری کنید.
استیل ضد زنگ: از جوش شیرین و خمیر آب استفاده کنید و پس از آن سرکه سرکه قرار دهید.
پرسلن ، مس و گرانیت: آب گرم را با یک صابون ملایم ظرف مخلوط کنید. (بدون پد تمیز کننده!)
مینا چدنی: بیشتر روشهای غیر ساینده کار می کنند. (از لکه ها و علائم زخم جلوگیری کنید.)


مرحله 2: گره ها و قلاب های حلقه ای را تمیز کنید.

فراموش نکنید که از پاک کردن فضاهایی که به راحتی دسترس نیستند ، استفاده کنید. می توانید از آب و سرکه سفید برای خیساندن فوست ها ، نازل های اسپری و فشار دهنده های سینک استفاده کنید . رنده را در امتداد پایه شیر آبگیری کرده و لبه ها را با یک برس تمیز عمیق تخلیه کنید .

مرحله 3: ضد عفونی کنید.

برای ایجاد یک درخشش سینک از جنس استنلس استیل ، یک بطری اسپری را با نسبت سرکه و آب به نسبت 1: 1 پر کنید تا از بین برود. سرکه سفید شامل اسید استیک ، یک ماده ضد عفونی کننده طبیعی است که به طور موثری میکروب های معمولی را از بین می برد. برای سطحی که سرکه ایمن نیست از مخلوطی از آب داغ و صابون ضد باکتری استفاده کنید.

مرحله 4: ابزار خود را نیز تمیز کنید.

حتی از سینک آشپزخانه شما کثیف تر چیست؟ البته اسفنج ظرف شما ! هنگامی که شروع به لکه دار کرد ، آن را دور بیندازید. همچنین ایده های خوبی برای تمیز کردن نگهدارنده اسفنج ، قلم مو و ظرف غرق (یا فقط آنها را از طریق ماشین ظرفشویی اجرا کنید).


مرحله 5: مرتب نگه دارید.

برای سالم نگه داشتن آشپزخانه ، اسفنج ها و برس های ظرف را مرتباً استراحت دهید و آنها را در یک کادوی ایمن ظرفشویی نگه دارید . برای خشک کردن سرویس بهداشتی ، یک طرح تهویه را انتخاب کنید و هر زمان که اسفنج خود را تعویض کنید ، آن را تمیز کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *