آشپزخانه

طرز تهیه ی پیتزا ایتالیایی

دستور العمل پیتزا ایتالیایی

در اینجا طرز تهیه پیتزا ایتالیایی آورده شده است ، و همه چیزهایی که شما باید بدانید آن را در خانه درست کنید! شامل یک آموزش خمیر پیتزا است و آموزش کامل تهیه ی پیتزا ایتالیایی را یاد بگیرید .

آیا می خواهید پیتزا واقعی ایتالیایی را در خانه درست کنید؟ بیش از 10 سال است که من و الکس در حال مطالعه هنر پیتزای صنعتگر خانگی هستیم. ما حتی چند سفر به ایتالیا انجام داده ایم تا اسرار روم و ناپل را باز گردانیم . آیا می خواهید بهترین پوسته پیتزا خانگی و سس پیتزا درست کنید؟ آیا می خواهید آن را درست روی سنگ پیتزا داغ فرو کنید؟ ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید. بیایید با هم پیتزا ایتالیایی درست کنیم!

 

پیتزا ایتالیایی چیست؟

قبل از شروع: پیتزا ایتالیایی واقعی چیست؟ پیتزا تحویل به سبک آمریکایی چیزی شبیه پیتزا ایتالیایی نیست. اما درست مانند هر غذای محبوب ، سبک های مختلف پیتزا ایتالیایی بر اساس منطقه و روش وجود دارد. مثلا:
در رم: یک سرآشپز پیتزا رومی به نام Bonci وجود دارد که خود را برای ساختن پیتزا پوسته ضخیم مستطیل با پرتوهای رنگی باورنکردنی روشن روشن کرده است (به پست رم ما مراجعه کنید !).
در ناپل: ناپل محل تولد خود پیتزا است و در اینجا پوسته پیتزا نازک و نرم است! در گوجه فرنگی های ریز پوشانده شده است ، اغلب یک حاشیه پیتزا ساده .
در اینجا تعریف ما از پیتزا ایتالیایی آورده شده است: یک پیتزا با طعم های ساده و پوسته نازک و لطیف ، که در فر بسیار داغ پخته می شود. (این همچنین تعریفی است که ما برای پیتزا ناپلیایی خود به کار می بریم .) دستور العملی که در زیر به اشتراک می گذاریم بسیار ساده است: یک پوسته کامل ، سس گوجه فرنگی مایل به قرمز ، موزارلا تازه و یک آفتاب ریحان خانگی روشن.
پوست ایتالیایی را بر روی پوست پیتزا نوار نقاله
آنچه شما نیاز دارید: ابزار پیتزا ایتالیایی
قبل از شروع ساخت پیتزا ایتالیایی ، به چند ابزار ویژه نیاز دارید. آیا شما در آن برای برنده شدن آن هستید؟ برای تهیه پیتزای ایتالیایی بسیار عالی به این دو ابزار نیاز دارید:
سنگ پیتزا: سنگ پیتزا چیزی است که پوسته پیتزا ایتالیایی را در قسمت خارجی ترد می کند و از داخل آن نرم می شود. در اینجا یک سنگ پیتزا را توصیه می کنیم ، به علاوه کمی بیشتر در مورد بهترین سنگهای پیتزا و مراقبت از سنگ پیتزا .
پوست پیتزا: از پوست پیتزا برای کشیدن پیتزا روی سنگ پیتزا داغ در فر استفاده می شود. این پوست پیتزا آلومینیومی یا این پوست پیتزا نوار نقاله را امتحان کنید . نوار نقاله پیتزا نقاله ارزش سرمایه گذاری اضافی دارد زیرا کشیدن پیتزا را از فر بسیار آسان می کند.

 

طرز تهیه خمیر پیتزا ایتالیایی

همه چیز با یک خمیر پیتزا خوب ایتالیایی شروع می شود. به من و الكس 10 سال طول كشید تا دستور تهیه خمیر كامل ما را بسازیم! ما از برخی از سرآشپزهای برتر رستوران پیتزا در آمریکا که خودشان پیتزا را در ناپل مطالعه کرده اند یاد گرفته ایم. اینجا نکاتی وجود دارد:
در صورت امکان ، از آرد عالی استفاده کنید (تیپو 00). به آردی که استفاده می کنیم آرد Tipo 00 گفته می شود . این چیزی است که از رستوران های پیتزا ناپلیایی استفاده می کنند. این یک خمیر زیبا ، لطیف و کرکی را ایجاد می کند. ما آرد Tipo 00 ما را به صورت آنلاین خریداری می کنیم . اگر شما نمی توانید آن را پیدا کنید ، همه منظوره نیز کار می کند.
از دستور العمل مناسب استفاده کنید. این دستور العمل استاد خمیر پیتزا روش عالی ماست! ما آن را با استفاده از میکسر پایه درست می کنیم ، اما می توانید آن را با دست هم ورز دهید. یا پوسته آسان نازک ما را امتحان کنید که خمیر نازک تری از آن ایجاد می کند.
خمیر با یادگیری آن ساده ترین است. از آنجا که ما نمی توانیم به آشپزخانه شما بیاییم ، در اینجا بهترین چیز بعدی است!

بالا با سس پیتزا آسان ایتالیایی

 

این پیتزا ایتالیایی از بهترین دستور تهیه سس پیتزا استفاده می کند . این واقعاً بهترین است زیرا عطر و طعم بزرگی را با مواد با کیفیت بالا به ارمغان می آورد. حتی بهتر ، فقط 5 دقیقه طول می کشد! این باعث می شود طعم دهنده ترین سس پیتزا که تا به حال داشته اید ، یادآور پیتزا مستقیم از ناپل است . (ما فکر می کنیم ، حداقل!) در اینجا چند نکته وجود دارد:
در مخلوط کن ، گوجه فرنگی ، کنسرو شده گوجه فرنگی ، سیر ، پونه کوهی و کمی نمک را با هم مخلوط کنید. خودشه! 5 دقیقه ، برترین ها
حتما از گوجه فرنگی بو داده آتش استفاده کنید. گوجه فرنگی های برشته شده آتش در اکثر فروشگاه های مواد غذایی در ایالات متحده به راحتی در دسترس است. اگر نمی توانید آنها را پیدا کنید ، از بالاترین کیفیت گوجه فرنگی که می توانید پیدا کنید استفاده کنید.

 

Dollop با pesto خانگی (یا بهترین فروشگاه خریداری شده)

در این طرز تهیه پیتزا ایتالیایی ، ما بسیار ساده رفته ایم: سس گوجه فرنگی ، پنیر موزارلا و پاستوی خانگی. سادگی طعم دهنده ها واقعا خیره کننده است. اضافه کردن پستو بعد از پخت پیتزا برای تازه ترین عطر و طعم و رنگ درخشان. در اینجا چند یادداشت در مورد صعود pesto آورده شده است:
pesto خانگی روشن ترین رنگ سبز را ایجاد می کند. این دستور پاستویی که استفاده کردیم بهترین دستور پاستیل ریحان ماست . این گیاه با سفید کردن برگهای ریحان تازه ، آجیل کاج ، پنیر پارمزان ، آب لیمو و روغن زیتون در یک پردازنده غذایی تهیه می شود تا زمانی که یک خمیر سبز روشن ایجاد کنند.
یکی از تغییرات ما را برای پیچ خوردگی امتحان کنید. سعی کنید باسیل بادام زمینی پستو ، باسیل گردو پستو ، و یا حتی گیاهی بادام زمینی پستو .
یا از بالاترین کیفیت pesto خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید. طعم بهتر با پاستوی خانگی است ، اما این روزها گزینه های خرید بسیار خوبی وجود دارد. بعضی اوقات رنگ موجود در سس های پوسته خریداری شده می تواند قهوه ای تر از سبز به نظر برسد. اگر رنگ سبز روشن را در عکس دوست دارید ، پستو خانگی بهترین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *