آشپزخانه

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه های کوچک

رنگ زمانی طولانی تر می شود که جذابیت بصری یک آشپزخانه کوچک را افزایش دهد. این پالت های محبوب را که مجموعه ای از خلق و خوی ها ، کشش ادراکات مکانی و سبک زیبایی را تقویت می کنند ، مشاهده کنید.تا زمانی که رنگ ها به طرز عاقلانه ای اعمال شوند ، تقریباً هر رنگی در یک آشپزخانه کوچک کار می کند. سفیده های سفید ، گرم شدن زمین ، پاستیل های ساحلی و حتی کروم های اصلی می توانند برای شخصی سازی آشپزخانه های کوچک استفاده شوند. بهترین طرح های رنگی برای آشپزخانه های کوچک در تمام فضا علاقه مند هستند ، بدون اینکه آشپزخانه احساس خوشه ای کند. طرح رنگ باید از کارهای در دست منحرف نیست، و هر زمان که ممکن است، رنگ ها باید از آشپزخانه به فضاهای مجاور، که به نوبه خود باعث آشپزخانه کوچک به نظر می رسد بزرگتر کراوات.

هنگام انتخاب رنگ های آشپزخانه کوچک ، رنگ های تزئینی کابینت ، سطوح و اتصالات ، حال و هوایی را که می خواهید ایجاد کنید ، میزان نور طبیعی آشپزخانه را در نظر بگیرید و نحوه توزیع رنگ برای ایجاد ظاهری ساده را در نظر بگیرید. سعی کنید رنگهای آشپزخانه کوچک را فقط به دو یا سه سایه اصلی محدود کنید (در صورت دوست داشتن ظاهری پر جنب و جوش ، رنگهای لهجه پر جنب و جوش را به آن اضافه کنید) تا طراحی آشپزخانه کوچک شما احساس پیچیده یا بیش از حد شلوغ نشود. در اینجا 10 مورد از ایده های رنگی آشپزخانه کوچک مورد علاقه ما ارائه شده است. سعی کنید مجدداً از فضای کاری خود مجدداً استفاده کنید.

این دسته کوچک موسیقی جاز جالب آشپزخانه های کوچک را بزرگ کرده و امکاناتی از طراحی را باز می کند. دیوارهای سفید ، سقف ها و پشت پرده ها نور را منعکس می کنند و باعث می شوند که محیط یک آشپزخانه کوچک رو به عقب بماند و این باعث می شود اتاق بزرگتر شود. دیوارها و سقفهای روشن و سفید ، کابینتهای نمایشی را به نمایش بگذارید ، یک تابلوی سنگ مرمر با رنگ خاکستری خاکستری و نمایشگرهای ظروف شاداب زرد رنگ را نشان دهید.

رنگ های سفید ، خارج از سفید و چوب طبیعی

رنگ برای آشپزخانه های کوچک لازم نیست جسورانه باشد. تصمیم بگیرید که یک پالت سفید روی سفید ، واقعاً مرزهای آشپزخانه کوچک خود را عقب بیندازید. ترد و سفید ، شفاف قصابی ، سفید و تیره خاکستری را با هم مخلوط کنید تا یک ظاهر بدون درز ایجاد شود. کابینت های چوبی و کفهایی را انتخاب کنید که سطوح سفید را از بین می برد و به آشپزخانه کوچک شما یک ظاهر جدید و مدرن می دهد.

پاپریکا ، دارچین و کاری

رنگ های مسیر تجارت ادویه ، مشابه مواردی که به هنگام غروب خورشید غروب می کنند ، آشپزخانه های کوچکی را ایجاد می کنند که گرمترین استقبال را ارائه می دهند. رنگهای قرمز انتخاب خوبی برای آشپزخانه های کوچک هستند. رنگ گل آلود باعث تحریک اشتها و مکالمات می شود. این تنهای زهرا را با وسایل جلا ، اتمام های سفید و سایر عناصر بازتابنده نور متعادل کنید.


قهوه ای ، مس و آبی

رنگ و لعاب رنگی خود را از کاشی های سنگ فرش و سطوح سنگ طبیعی تهیه کنید تا یک پالت خنثی و سرشار از جذابیت خاکی تهیه کنید. کابینت های قهوه ای متوسط ، لکه های پشتی سنگ آهک ، میزهای گرانیتی آبی و کف کاشی تخته سنگ را فکر کنید. تن آوازهای تخته سنگ آینه با آویزان کردن قفسه های قابلمه مسی ، نصب سینک خانه ای مسی ، یا آویز کردن چراغ های آویز با سایه مس. بهترین رنگ رنگ برای این آشپزخانه کوچک؟ نقاشی های خاکی کم رنگ ، بژ ، یا مریم گلی ، دیواره های صنایع دستی را که به زیبایی مکمل رنگ های سنگی هستند ، رنگ می کنند.


فیروزه ای ، Chartreuse و Goldenrod Yellow

به یکپارچهسازی با سیستمعامل با یک پالت رنگی الهام گرفته از Fiestaware و رنگهای شاد روز بپردازید. دیوارها را با سایه خاموش یکی از رنگ ها بکشید ، سپس به عنوان یک کابینت ، آن تن را عمیق تر کنید. از هنرهای سرگرم کننده کاشی و سرامیک زنده برای استفاده از لکه های پشتی جسورانه استفاده کنید. میزهای شیشه ای فورمیکا ، کوارتز یا میز شیشه ای را به طرز چشمگیری نصب کنید تا از طراحی آشپزخانه کوچک خود استفاده کنید.


زرد ، سفید و سیاه

رنگ زرد از مدت ها قبل رنگ آشپزی مورد علاقه آشپزخانه های کوچک بوده است. چه به عنوان رنگ دیوار و چه به عنوان کابینت از آن استفاده شود ، رنگ روح گرم باعث ایجاد اسپلیسی دلپذیر می شود. صبح یک تبریک شاد فراهم می کند و یک بار که چراغ را لرزاند ، یک اتاق مخصوص اتاق را تنظیم می کند. دیوارهای زرد به راحتی کابینت های سفید را برجسته می کنند. برعکس ، دیوارهای سفید باعث پیشرفت کابینت های زرد می شوند. میزهای سنگ مرمر سیاه یا سنگ صابون لنگرهای خوش رنگی را برای رنگهای زرق و برق فراهم می کند.


ذغال سنگ خاکستری ، کبوتر خاکستری ، خاکستری خاکستری

یک طرح رنگی تک رنگ صحنه های بی نظیری را ایجاد می کند که به شما امکان می دهد چشم آزادانه در اطراف یک آشپزخانه کوچک حرکت کند. وقتی بین دیوارها ، میز و میزهای چوبی تفاوت چندانی وجود ندارد ، فضای آشپزخانه بزرگتر از ابعاد واقعی آن است. این ایده کوچک رنگ آشپزخانه به اکثر رنگ ها ترجمه می شود. سبکترین ، تاریک ترین و رنگ تیره را در یک کارت رنگ انتخاب کنید. رنگ ها را طوری توزیع کنید که آنها یکدیگر را تکمیل کنند ، در حالی که تضاد ظریف بین سطوح و به پایان می رسد.

نعناع سبز ، آبزی و سفید

این ترکیب آرامش بخش ، به لطف تعامل پر جنب و جوش بین پاستیلهای مینی پیت و تنهای آبی اشباع ، هنوز هم مشتی را بسته بندی می کند. سطوح سفید ظاهر را روشن و نسیم می کند. لهجه های نارنجی یک زون گرمسیری را اضافه می کند که به تکیه های ساحلی این طرح ادامه می دهد.

سیاه ، سفید و هر رنگی

رنگ سیاه و سفید با کنتراست بالا باعث می شود کف صفحه های چرمی قابل توجه و واضح جلوه های پشتی به شکل شورون ایجاد شود. دیوارهای سفید یا خارج از سفید ضمن تأکید بر کابینت های مشکی یا لکه دار ، حاشیه ها را گسترش می دهند. زمینه های سیاه و سفید را بعنوان مراحل خنثی در نظر بگیرید که ظروف ظروف ، وسایل جانبی و مجموعه های بیشتر از هر رنگ را به راحتی نشان می دهد.


چربی سبز ، کرم پروانه ای ، و فرهای بلوط

رنگ های مادر طبیعت همچنان به درون خود می آیند تا در آشپزخانه های کوچک سبک بزرگی را پرورش دهند. چمن سبز ، خامه قصابی ، و چوب طلایی تمام فرآورده های زرد رنگ که دارای هارمونی های قانع کننده و شخصیت درخشان هستند را به پایان می رساند. بدون طعمه زدن یا تاریک کردن یک فضای کوچک آشپزخانه ، رنگ های طراوت را تضاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *