آشپزخانه

روند دکوراسیون منزل از دهه 2000 تا 2020

دکوراسیون منزل همیشه در حال پیشرفت است و به نظر می رسد هر روز یک روند جدید رخ می دهد. اما حقیقت این است که ، بیشتر روندها از دهه های گذشته وام گرفته شده اند و سرانجام همه چیز دوباره باز می گردد (خوب ، تقریباً همه چیز). هنگامی که برای یک دهه جدید آماده می شویم ، تصمیم گرفتیم تا ببینیم که از اواخر قرن بیست و یکم به چه میزان رسیده ایم.

از کوزه های میسونی گرفته تا بوو شیک ، بیایید به موقع برگردیم و برخی از بزرگترین روندهای بیست سال گذشته را به یاد بیاوریم ، و سپس به دنبال آنچه که می توانیم با شروع یک دهه جدید انتظار داشته باشیم ، بیاوریم.

"روند

روندهای دهه 2000

برترین LR: چارلی دین؛ کارول یپس؛ مشتری؛ برایان مولنیکس؛ دیوید گیلز؛ کن دیویس میانه LR: Etsy؛ دیزی زمستانی؛ Archideaphoto؛ لورن ادموندز؛ qingwa Bottom LR: Rowena Naylor؛ تصاویر فضانورد هلن کاتکارت؛ Raymond Forbes LLC؛ michellegibson؛ کری شاو؛ ویرجینیا کالینز

این روند تزئینات یک دهه را با بهترین سالهای بریتنی اسپیرز ، انتشار اولین iPod و دیسک Blu-ray یکبار آرزو می کند. اگرچه به نظر نمی رسد مدتها قبل ، برخی از این روندهای تزئینی از دهه 2000 مانند گذشته از قرن ها احساس می کنند. ما می توانیم از دهه 2000 میلادی بخاطر وسواس خود در مورد آشپزخانه های سفید و همه آن کوزه های سنگ تراشی که گرد و غبار را در زیرزمین جمع می کنند تشکر کنیم.

اتاق خواب : شیک شیک

قبل از سن جوونا گینز و جمله “خانه جدید مزرعه” ، شیک های شیک و بی نظیری وجود داشت. شیک شیک و زیبا که به خاطر ظاهری زنگ زده و کمی مضطربش شناخته شده است ، کشوری کمی ، کمی پرنعمت است و واقعاً دهه 2000 را تعریف می کند. از رختخواب توری شلوغ گرفته تا کابوسهای مضطرب و شسته و رفته در شب ، همه ما از نگاه شیک و شیک اتاق های اتاق خوابمان آگاه بودیم.

اتاق نشیمن : سرگرمی “ایستگاه”

وقتی دیسک های Blu-ray و دستگاه پخش دی وی دی هنوز عظیم بودند ، همه ما در یک مرکز تفریحی بزرگ برای سرگرمی همه وسایل فنی جدید و جالب خود را جمع کردیم. از بلندگوهای بزرگ برای ارائه بهترین صدای فراگیر به تلویزیون جدید صفحه نمایش مسطح ، ما به آن ایستگاه تفریحی سنگین و سنگین برای نمایش سینمای خانگی با ارزش خود نیاز داشتیم . چه کسی مرکز سرگرمی حماسی جوی و چندلر را که بیشتر اتاق را به خود اختصاص داده است ، فراموش نخواهید کرد؟

آشپزخانه : کابینت آشپزخانه سفید

در حالی که ما آن ایستگاه های سرگرمی بزرگ ممکن است یک اتفاق از گذشته باشد ، آشپزخانه های سفید هنوز سال های بعد هنوز قوی نگه داشته می شوند. ما می توانیم از 2000s بخاطر جابجایی از کابینت های چوبی عمیق و تاریک تشکر کنیم ، و هنوز هم امروز خیلی به نظر می رسیم. احتمالاً محبوب ترین رنگ کابینت آشپزخانه در حال حاضر ، رنگ سفید نه تنها کابینت ، بلکه پشت پرده ها ، میز و حتی کفپوش ها به رنگ اصلی تبدیل شده است.

حمام ها : به سبک توسکانی

در حالی که برخی روندهای دهه 2000 کم ارزش و ظریف بودند ، حمام به سبک توسکانی یکی از آنها نبود. هنگامی که صاحبان خانه شروع به ارتقاء در اندازه کردند ، ما شاهد حمام های بزرگتر با ویژگی های زینتی و رنگ هایی مانند اخر و مایل به قرمز با چوبی سنگین و تیره بودیم.

اتاق ناهارخوری : صندلی های ناهار خوری نامناسب

روند اتاق غذاخوری زیادی که در دهه 2000 شاهد آن بودیم وجود دارد ، اما یکی از موارد مورد علاقه ما تغییر از اتاق های رسمی و کلاسیک ناهار خوری به فضاهای جالب و سرگرم کننده تر است. فروشگاه های بزرگ جعبه فروش صندلی ها را به عنوان اقلام واحدی شروع کردند و به ما این امکان را می دهند تا رنگ ها و سبک ها را با هم مخلوط کنیم و با هم هماهنگ شویم تا یک اتاق شاد و خوشحال کننده در اتاق های غذاخوری خود ایجاد کنیم.

اتاق بچه ها: اتاق بچه های با مضمون پرنده

هرچند که پیشگویی پرتلندیا “پرنده ای را روی آن بگذار” در اوایل دهه 2010 به یک یادبود تمام عیار تبدیل شد ، اما در اواخر دهه 2000 روند پرندگان در حال حاضر بزرگ بود. از ملافه های پرنده پوشاننده گرفته تا لامپ هایی مانند پرندگان گرفته تا هنر دیواری با الهام از پر ، موضوع مرغی در دهه 2000 بسیار زیاد بود.

روند رنگ : رنگ قرمز تیره و قهوه ای

اگرچه در دهه 2000 میلادی شاهد استفاده زیادی از نوتال ها و سفیده ها به خصوص در آشپزخانه بودیم ، همچنین شاهد افزایش قرمزهای عمیق ، تیره و قهوه ای در سرتاسر خانه بودیم . پنتون حتی رنگ قرمز سال خود را در سال 2002 نامگذاری کرد.

معماری : McMansions

پیش از سقوط بازار مسکن در سال 2008 ، McMansions نشانه ای از ثروت و طبقه بود. اگرچه این ساختمانهای جدید و پرقدرت در دهه 1990 ظاهر شد ، اما آنها همچنین معماری را در دهه 2000 تعریف کردند. این خانه ها شامل اتاق های در مقیاس بزرگ ، ویژگی های معماری غیراخلاقی مانند ستون ها و گاراژهای دو تا سه ماشین بود.

لوازم جانبی : کوزه های میسونی در همه جا

انکار همه کاره شیشه میسون کار سختی است. این یک لیوان شراب ، گلدان ، یک شمع نگهدارنده و بسیاری موارد دیگر است که همه در یک ظرف شیشه ای کوچک و فشرده به سختی قرار دارند. اگر مثل ما باشید ، احتمالاً صدها کوزه میسون را در خانه کار کرده اید که اضافه کاری کار می کند.

سبک های دکوراسیون 2010

تختخواب شورون: صفحه اصلی اکلون / آمازون؛ درب انبار: Trigger Photo؛ pouf osman: Melanie Defazio؛ قفسه های سرامیکی: روونا نایلور؛ طرح طبقه باز: کیا تصویر / چارلی دین؛ تپه: لومینا؛ تخت سایبان: اوه اوه نه اتاق نشیمن Woodsy: West Elm؛ آشپزخانه با قفسه های باز: ویکتور تورس؛ نمای بیرونی خانه کوچک: HGTV؛ فضای داخلی خانه کوچک: زندگی مدرن کوچک. آینه حمام: لورن ادموندز؛ حمام اختصاصی: استودیوی طراحی Rethink؛ میز و صندلی های گرد: کارا رایلی؛ اتاق ناهارخوری با نور آویز: دوربین Carleys؛ درب با دستگیره: Vera Lair؛ آینه طلاکاری شده: لیوبا بوراکووا

بین ظهور آیفون و افزایش آگاهی از تغییرات آب و هوا ، این دهه همه چیز در مورد مینیمالیسم ساده تر بود و دکوراسیون منزل نیز از این قاعده مستثنا نیست. ما در طول این سالها قدمی عقب برداشتیم و آن چیزی که زمانی زینت بخش و عالی بود کم اهمیت و ساده شد.

اتاق خواب : درب انبارها به عنوان درهای کمد

درهای گنجه آنقدر 2000 است. بسیاری از مالکان خانه تصمیم گرفتند درب شیشه ای را خنجر بزنند و به جای آن یک درب سبک به سبک انبار را در آغوش بگیرند . این امر نه تنها موجب املاک و مستغلات اتاق خواب گرانبها ، بلکه ظاهری ساده تر و مدرن تر نیز می شود.

اتاق نشیمن : Poufs galore

چه کسی به عثمانی نیاز دارد که کیسه های خود را تهیه کنید؟ از پاسیو گرفته تا اتاق نشیمن سرپوشیده ، همه ما در مورد کیسه بود. یک پاکت نه تنها مکانی را برای شما فراهم می کند که بتوانید پاهای خود را پس از یک روز طولانی در محل کار خود بلند کنید ، بلکه صندلی های صندلی را هم مضاعف می کنید.

آشپزخانه ها : قفسه بندی باز

در این دهه دکوراسیون منزل ، بیشتر خانه داران را دیدیم که کابینت های سنتی را خندیده و به جای آن به قفسه های آشپزخانه باز می شوند. اگرچه این نگاه نیاز به ارادت بیشتر به سازمان و پاکیزگی دارد ، اما به یک آشپزخانه کوچک نیز کمک می کند تا احساس باز و هوای مطبوع کند.

حمام ها : کاشی های هندسی

مطمئناً ، کاشی های مترو احتمالاً هرگز از سبک خارج نمی شوند ، اما بسیاری از مالکان خانه برای شروع حمام به حمام ها و ایجاد فضایی منحصر به فرد و شخصی ، اقدام به آزمایش با کاشی های شش ضلعی و الماس به منظور کاوش در حمام ها کردند.

اتاق ناهارخوری : خانه فروشی مدرن

ما می توانیم از ژانا گینز بخاطر عشق ما به خانه دار مدرن در سال 2010 تشکر کنیم. تغییر شیک و شیک و شیک ، این سبک خانه خانه مزرعه با سادگی مدرن است. از میزهای چوبی بازپس گرفته گرفته تا صندلی های ناهار خوری ویندزور ، اتاق غذاخوری ما در سال 2010 همه چیز در مورد خانه خانه مدرن است .

روند دکوراسیون منزل از دهه 2000 تا 2020

اتاق بچه ها : سایبان ها برگشته اند

آنچه در اطراف می شود در دکوراسیون منزل است. اگر در دهه 1990 سایبان داشتید ، یک کودک خوب که می دانید در دهه 2010 پذیرای همان نگاه است ، شانس خوبی دارید. در این دهه ، اتاق های بچه های بیشتری را با سایبان های شفاف و شفاف مشاهده کردیم تا به فرزندان خود خصوصاً در اتاق های مشترک ، حریم خصوصی بدهند.

روند رنگ : سبز هزار ساله و شکارچی سبز

صورتی و سبز دو رنگ بسیار متفاوت هستند ، اما هر دو در دکوراسیون منزل دهه 2010 به همان اندازه داغ بودند. از یک طرف ، ما سفیدهای ترد را به سختی تغییر دادیم و گلهای ظریف و گلهای رز را مشاهده کردیم. از طرف دیگر ، ما با سبزیجات شکارچی عمیق در آشپزخانه ، حمام و اتاق خواب کاملاً روحیه ای به خود گرفتیم.

معماری : برنامه های طبقه باز

بیشتر و بیشتر صاحبان خانه در دهه 2010 شروع به پذیرش مفهوم برنامه طبقه باز کردند. چه در مزرعه اواسط قرن و چه یک صنعتگر 1920 ، نقشه طبقه باز یک ویژگی معماری آرزو شده بود (و هنوز هم هست).

لوازم جانبی : سخت افزار برنجی و طلایی

از حمام گرفته تا آشپزخانه تا درب جلو ، ما سخت افزار نقره ای خود را برای پایان دادن به طلا و برنج در این دهه عوض کردیم . این ترکیب ترکیبی از مدرن و پرنعمت ، این نگاه هنوز هم بسیار قوی است.

نگاهی به جلو به سال 2020 و فراتر از آن

لامپ هوشمند: Casper؛ سینک سیمان: Trinette Reed؛ کیوسک خانه هوشمند: ماسکوت؛ دفتر خانه: لومینا؛ اتاق خواب سیاه و سفید: دیزی زمستانی؛ آینه شناور: کوین وان دامم؛ فرشهای طرح دار: کری شاو؛ اتاق ناهارخوری: میشل گیج ؛ اتاق خواب با مبلمان خیزران: نوسازی سه پرنده؛ اتاق نشیمن ماکسیمالیست: آلیسون گیز ؛ سبدهای دیواری: آلیسون گیز ؛ آشپزخانه صورتی: استودیوی DIY؛ آشپزخانه رنگارنگ: Justina Blakeney؛ تابلوهای رنگی: صنوبر

گرایش هایی که در دهه آینده چشمی به وجود خواهد آورد ، ممکن است ما را غافلگیر کند ، اما برخی از نشانه های اولیه وجود دارد که به ما نشان می دهد که دکوراسیون منزل در کجا قرار دارد. در اینجا برخی از پیش بینی های ما در مورد روند دکوراسیون منزل در ده سال آینده است.

اتاق خواب : مبلمان هوشمند

دکوراسیون منزل ما قبلاً پذیرای مبلمان هوشمند در آشپزخانه و اتاق نشیمن بودیم ، اما زمان آن رسیده است که اتاق خواب را تا فناوری های بیشتری باز کنیم. از کابوسهای شبانه با درگاه های USB داخلی و روشنایی خودکار تا تختخواب هایی که می توانند خواب شما را ردیابی کنند ، انتظار دارید امسال قطعات هوشمندانه تری را در اتاق خواب مشاهده کنید.

اتاق نشیمن : بوهو و التقاطی

ما قبلاً شروع به دور شدن از مینیمالیسم و پذیرش حداکثر گرایی کرده ایم و نمی بینیم که این روند کند می شود. دهه آینده پر از رنگ های روشن ، بافت ها و دکوراسیون منزل با الهام از boho خواهد بود.

آشپزخانه ها : آشپزخانه های روشن و رنگارنگ

در حالی که ما فکر نمی کنیم آشپزخانه های سفید کاملاً از بین بروند ، انتظار می رود صاحبان خانه های بیشتری را با استفاده از کابینت های روشن و جسورانه آشپزخانه تجربه کنند. از قرمزهای جسورانه گرفته تا نوک های نرم ، وقت آن رسیده است که رنگ را در آشپزخانه آغوش دهید.

حمام : سینک ظرفشویی و مواد طبیعی

تعرفه برخی مواد خاص باعث شده است که بسیاری از صاحبان خانه به کالاهای ارزانتری برای طراحی حمام مانند سیمان روی آورند. همچنین سنگ های طبیعی مانند سنگ آهک به دلیل سازگار بودن با محیط زیست مورد توجه قرار گرفته و تغییراتی را از کاشی سنتی مترو نشان می دهد.

اتاق ناهارخوری : اتاقهای ناهار خوری رسمی

در حالی که برنامه های کف باز هنوز بزرگ است ، ما انتظار داریم که تعداد بیشتری از مردم مجددا اتاق های جدا شده را در آغوش بگیرند. چه یک اتاق ناهار خوری واقعی باشد یا صرفاً فضایی که از بقیه خانه احساس جدا و عمدی می کند ، پیش بینی می کنیم صاحبان خانه وقت بیشتری را در اتاق ناهار خوری سپری کنند و یکبار دیگر شام را در آغوش بگیرند.

اتاق بچه ها : بافت ها و الگوهای

از خزهای فاکس گرفته تا استتار تا چاپ یوزپلنگ ، اتاق بچه ها جسورانه تر از گذشته می شود. از آنجایی که بقیه خانه همچنان پذیرای بی طرف ها است ، اتاق بچه ها جایی است که صاحبان خانه با زیبایی شناسی پر هیجان و هیجان انگیز آزمایش می کنند.

روند رنگ : بژ برگشته ، تاریک خنثی جدید است

اگر فکر می کردید رنگ بژ خیلی دهه 90 است ، دوباره فکر کنید. این رنگ همه کاره برمی گردد و بیشتر دکوراسیون منزل در حال تغییر رنگ سفید برای بژ هستند. ما همچنین به زودی رنگهای تیره و خنک را نمی بینیم. در واقع انتظار داریم که آنها تقریباً در هر اتاق خانه جایگزین بی طرف شوند.

معماری : سازگار با محیط زیست

احساس فوریت در مورد تغییرات آب و هوا باعث شده است که معماران و طراحان دکوراسیون منزل در ایجاد خانه های سازگار با محیط زیست و پایدار متمرکز شوند. از پانل های خورشیدی گرفته تا روشنایی کم مصرف تا عایق سلولزی ، انتظار می رود ساختمانهای سازگار با زمین حتی بیشتر مشاهده کنید.

لوازم جانبی : جهانی و خیزران

اثبات بیشتر اینکه روند همیشه در حال ظهور است ، در دهه 70 میلادی پرندگان بزرگ بودند و در واقع بازگشتی دارند. از قفسه های چوب خیزران گرفته تا صندلی های حصیری ، انتظار داشته باشید که حتی بیشتر از این مواد آزمایش شده زمان را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *