آشپزخانه, راهنمای خرید

نحوه تمیز کردن اجاق گاز و فر با جوش شیرین و سرکه

دستورالعمل ها

    • فر را خالی کنید : قفسه های فر ، سنگ پیتزا ، دماسنج اجاق گاز و هر چیز دیگری که درون فر دارید را از بین ببرید. کنار بگذارید.
    • یک خمیر جوش شیرین درست کنید : در یک کاسه کوچک یک لیوان جوش شیرین را با چند قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. نسبت هر دو را در صورت لزوم تنظیم کنید تا خمیری پخش شود. برای من این حدود 3 قاشق غذاخوری آب طول کشید تا قوام قابل پخش را بدست آورم.
    • اجاق گاز خود را بپوشید : خمیر را در تمام سطوح داخلی اجاق خود بپاشید ، و از عناصر گرمایش فرمان نکنید. من برای این قسمت از دستکش استفاده کردم ، زیرا اجاق من بسیار گریم بود. این به من کمک کرد که واقعاً به آنجا بروم و کثیف ترین دست و پنجه نرم ها را بپوشم بدون اینکه از نگرانی در مورد آن همه زباله ها در زیر ناخن هایم بخواهم. جوش شیرین به محض مالش آن به رنگ قهوه ای رنگ تبدیل می شود. همچنین ممکن است در بعضی جاها نسبت به بقیه چنیرتر باشد ، که خوب است. فقط سعی کنید تمام اجاق گاز را به بهترین شکل ممکن بپوشانید ، و به مناطق خاص چرب کننده توجه بیشتری کنید.
      تمیز کردن فر

      تمیز کردن فر

      بگذارید یک شب بنشیند : اجازه دهید مخلوط جوش شیرین حداقل 12 ساعت یا یک شب استراحت کند.

    • قفسه های فر خود را تمیز کنید : در ضمن ، قفسه های اجاق خود را تمیز کنید.
    • فر را از بین ببرید بعد از 12 ساعت یا یک شب ، یک دستمال مرطوب مرطوب بگیرید و به همان اندازه از خمیر جوش شیرین خشک شده پاک کنید. برای کمک به خراشیدن خمیر در صورت لزوم از یک اسپاتول پلاستیکی یا سیلیکونی استفاده کنید. فهمیدم که پارچه مرطوب برای من کافی است ، اما ممکن است یک اسپاتول در آن مکانهایی که به راحتی دسترس نیستند مفید باشد.
    • اندکی سرکه را اسپری کنید : کمی سرکه را درون یک بطری اسپری قرار دهید و در همه جا که هنوز باقی مانده جوش شیرین را در فر خود مشاهده می کنید ، اسپریت بزنید. سرکه با جوش شیرین واکنش نشان داده و به آرامی کف می کند.
    • یک روش تمیز کردن نهایی را انجام دهید : پارچه مرطوب خود را برداشته و مخلوط جوش شیرین سرکه فوم باقی مانده را پاک کنید. تکرار کنید تا تمام باقی مانده جوش شیرین از بین نرود. در حین پاک کردن ، آب یا سرکه بیشتری به آن اضافه کنید تا در حقیقت فر تمیز و براق شود.
    • قفسه های فر خود را تعویض کنید : قفسه های اجاق گاز و هر چیز دیگری را که در اجاق خود نگه دارید ، جایگزین کنید و تمام شود! 

    خرید فر با 30% تخفیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *