آشپزخانه, راهنمای خرید

نحوه قرار دادن سینک آشپزخانه

تمام مراحل لازم برای نصب سینک آشپزخانه خود را انجام می دهید

در هنگام تعویض سینک آشپزخانه ، به طور معمول می توانید از لوله های منبع آب موجود و خروجی زباله استفاده کنید. سعي كنيد زباله هايي با اندازه آن را انتخاب كنيد كه از آن خارج شده است تا بسيار راحت شود.

اگر فقط سینک را تعویض می کنید ، باید سینک ظرفشویی را با شکل و ابعاد مشابه به عنوان موجود خود انتخاب کنید. در صورت داشتن فضای بالا و پایین می توانید بزرگتر بروید تا شکاف بزرگتر را قطع کنید. برای شناسایی اندازه ، زیر سینک را با دقت اندازه گیری کنید.

انتخاب کاسه ای با همان عمق ، یا نزدیک به سینک موجود نیز ساده تر است ، بنابراین نیازی به ایجاد تغییرات اساسی در لوله کشی نیست.

ممکن است در صورت تغییر موقعیت های شیر ، نیاز به لوله های تأمین آب گرم و سرد ببخشید. آنها را به لوله های ورودی شیرهای جدید متصل کنید – شیلنگهای قابل انعطاف برای این کار بهترین هستند. همچنین ممکن است شما مجبور شوید لوله های خروجی زباله موجود را گسترش دهید تا قبل از نصب آن ، تله سینک جدید را برآورده کنید.

سینک

نحوه قرار دادن سینک آشپزخانه

اتصالات شیر ​​قابل انعطاف با فشار انعطاف پذیر بسیار ساده هستند. بعضی از آنها شیرهای داخلی ایزوله دارند که بدان معنی است که شما می توانید یک واشر را بدون خاموش کردن منبع آب خود تغییر دهید.

مرحله 1

قبل از اینکه سینک قدیمی خود را بردارید ، با جمع کردن بیشتر سینک و شیرآلات جدید شروع کنید. پس از دستورالعمل های ارائه شده ، محل ضایعات را رها کنید و سرریز کنید. اطمینان حاصل کنید که مهر و موم های ارائه شده به درستی اعمال می شوند تا اطمینان حاصل شود که اتصالات بدون نشت هستند.

گام 2

بیشتر سینک ها در کنار کلیپ های ثابت کننده نگه داشته می شوند. این موارد قبل از اینکه در محل کار واقع در فواصل مطابق دستورالعمل سینک قرار گیرند ، باید به سینک جدید وصل شود.

گام 3

اگر شیرهای جدیدی را نیز نصب می کنید ، آنها را طبق دستورالعمل سازنده جمع کنید. قبل از اینکه شیر را به سینک سوار کنید باید شیلنگ های اتصال را وصل کنید ، این مهره های حلقه ای O دارای نوری هستند و معمولاً فقط باید با دست محکم شوند ، اما در راهنمای مونتاژ موجود بررسی کنید.

مرحله 4

اطمینان حاصل کنید که فضای زیر سینک روشن است ، بنابراین دسترسی خوبی خواهید داشت.

مرحله 5

منبع آب گرم و سرد را خاموش کنید. لوله های گرم و سرد در زیر سینک که شیرهای آب را تأمین می کند ، ممکن است سوپاپ های عایق داشته باشند ، به سادگی با چرخاندن سر پیچ یا دسته روی شیر ، آب را خاموش کنید تا زمانی که در یک زاویه مناسب از جریان لوله قرار گیرد. یک موقعیت موازی به معنای روشن بودن آن است. اگر سینک شما شیرهای عایق ندارد اکنون زمان ایده آل برای جا دادن آنهاست.

می توانید شیلنگ های قابل انعطاف با این نوع شیرهای مناسب نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که از نوع مناسب برای شیر خود استفاده کنید.

مرحله 6

اگر هیچ دریچه ایزولاسیون وجود نداشته باشد ، باید آب سرد را در ایستگاه خاموش کننده اصلی که آب از آن وارد خانه می شود یا شاید در خارج باشد خاموش کنید. همچنین ممکن است در سیستم آب گرم یک استیل قفل وجود داشته باشد. با چرخاندن دسته در جهت عقربه‌های ساعت ، كلكس را بطور كامل ببندید. چرخش کک می تواند سخت باشد زیرا معمولاً از آن استفاده نمی شود. اگر مال شما مشکل است از نیروی اضافی استفاده نکنید. برای مشاوره از مشاور فروشگاه یا لوله کش استفاده کنید. با روشن کردن شیرهای آشپزخانه ، آب خاموش شده است. هر آب سمت چپ بیش از حد تخلیه می شود. اگر باز هم جریان مداوم وجود داشته باشد ، یا شما قفل صحیح را خاموش نکرده اید ، یا کلید صحیح نادرست است.

مرحله 7

در مرحله بعد اتصال زباله را حذف می کنیم. یک کاسه یا سطل اندازه مناسب برای جمع آوری هر گونه آب سمت چپ بر اثر اتصالات سست داشته باشید.

اتصالات لوله پلاستیکی را به صورت دستی شسته شده و لوله های پیوست شده به مونتاژ زباله را جدا کرده و آن را پاک کنید. شاید ارزش آن را داشته باشد که قبل از جدا کردن لوله ها ، از آن عکس بگیرید تا در هنگام جا به جایی دوباره بتوانید به آن رجوع کنید. لوله های برداشته شده را به یک طرف قرار دهید.

مرحله 8

این که آیا شما شیرهای آب را تعویض می کنید یا قدیمی های خود را حفظ می کنید ، باید در حال حاضر شیپور خاموشی ها را حذف کنید. برای اتصال انواع شلنگ ، آجیل های گرم و سرد شیلنگ ها را در لوله های اصلی جدا نکنید. از دو آچار قابل تنظیم استفاده کنید – یکی برای نگه داشتن اتصال لوله ، دیگری برای شل کردن مهره شیلنگ. برای لوله های مستقیم متصل ، مهره اتصال را از قسمت شیر ​​جدا کنید.

شیپور خاموشی ها یا به طور مستقیم به آویزهای نگهدارنده بزرگ متصل می شوند ، یا آجیل های کوچک نگهدارنده در مجالس گل میخ در ترکیب با واشرهای استاندارد دور یا کفشهای اسبی با فواصل پلاستیکی و واشرهای مهر و موم لاستیکی. هنگام کار عکس بگیرید تا بتوانید به مراحل مونتاژ مراجعه کنید. آجیل های نگهدارنده را با یک حوضچه مناسب یا دهانه باز باز کرده و شیرهای آب را از بالا جدا کرده و به یک طرف قرار دهید.

مرحله 9

در مرحله بعد باید کلیپ هایی را که سینک را در جای خود نگه می دارد شل کنید. کلیپ ها درست در زیر محل کار قرار دارند ، بنابراین معمولاً راحت تر می توانید پشت خود را دراز بکشید تا بتوانید کلیپ ها را همانطور که هستید ببینید.

آنها را شل می کند. اگر این کار را انجام دادید ، از محافظت از چشم استفاده کنید تا هر اتفاقی که به طور تصادفی در چشمان شما نمی افتد متوقف شود. مشعل سر نیز کمک می کند.

مرحله 10

بسته به نحوه نصب سینک شما ، ممکن است مجبور شوید با استفاده از چاقوی کاردستی ، سیلانت را با دقت برش داده و مراقب باشید که به سطح کار شما آسیب نرساند. از دستکش بپوشید و به کسی کمک کنید تا بتوانید سینک را از محل کار بلند کنید.

مرحله 11

هر درزگیر باقی مانده روی محل کار را تمیز کرده و محل کار را با یک پاک کننده مناسب آشپزخانه تمیز کنید.

مرحله 12

در صورت نیاز به بزرگنمایی یا تغییر برش در محل کار خود ، می توانید این کار را با یک اره برقی که به یک تیغه چوب برش خورده تعبیه شده است انجام دهید تا از قطع شدن محل کار جلوگیری شود. قبل از شروع استفاده از اره منبت کاری ، خط لوله باز را بپوشانید. اگر میز کاری که برش دارید از نئوپان ساخته شده است ، برای جلوگیری از آسیب در آب ، باید تمام لبه های در معرض را با یک سیلیکون یا سیلانت ضد آب مشابه ببندید.

مرحله 13

با پوشیدن دستکش ، سینک جدید را در قسمت برش قرار دهید و بررسی کنید که لوله های زباله به اندازه کافی صف می شوند یا خیر. اگر این کار را نکنند ، یا لازم است آن را کوتاهتر کنید یا یک جایگزین طولانی تر خریداری کنید.

مرحله 14

بعد از نصب سینک راحت می توان شیرها را جابجا کرد. وقتی خوشحال شدید که سینک متناسب است می توانید جلو بروید و آن را در محل کار نصب کنید. تولید کننده سینک به طور معمول نوار آب بندی را برای نصب بین میز کار و لبه سینک فراهم می کند تا از جاری شدن آب بین این دو جلوگیری کند. در صورت عدم وجود مهر و موم ، می توانید از سیلانت سیلیکون یا ترکیب غیر تنظیم مانند بتونه لوله کش استفاده کنید. اگر از درزگیر سیلیکون استفاده می کنید ، زیاد از آن استفاده نکنید ، زیرا پاک کردن هرگونه اضافی کار دشواری است.

مرحله 15

پس از قرار گرفتن سینک ، مرحله بعدی سفت کردن گیره های نگهدارنده سینک است. مانند انجام عمل برداشتن ، انجام این کار در پشت شما راحت تر است ، بنابراین می توانید در حین کار کلیپ ها را ببینید – دوباره یک مشعل سر مفید است و پوشیدن محافظت از چشم را فراموش نکنید.

مرحله 16

شیر آب را به سینک جدید بچسبانید. اگر شیرهای جدید نصب می کنید ، مطابق دستورالعمل نصب ارائه شده متناسب باشید. نصب مجدد مبدل ها برگرداندن جداسازی قطعات است ، به عنوان یادآوری به تصاویر خود مراجعه کنید. شیلنگ های شیر را به لوله اصلی وصل کنید.

با خاموش شدن شیرهای آب و سطل زیر زباله های باز روی منبع آب و آزمایش نشتی ها قبل از نصب مجدد لوله های زباله – رفع هرگونه نشتی آسان تر است در حالی که فضای کار بیشتری وجود دارد. قبل از روشن کردن آب ، بررسی کنید که تمام اتصالات محکم باشند. از سرماخوردگی شروع کنید و فقط شیرآلات یا شیر انزوا را کمی باز کنید تا ابتدا شروع کنید و سپس نشت را بررسی کنید.

اگر نشتی وجود دارد ، توجه داشته باشید که در کجای آن قرار دارد و آب را خاموش کنید. اگر یک مفصل فشرده سازی در حال نشت است ، ممکن است لازم باشد که مفصل را خنثی کرده و مقداری PTFE را در اطراف زیتون بپیچانید. وسوسه نکنید که مفصل را بیش از حد محکم کنید زیرا این کار زیتون را بیش از حد فشرده می کند و نشت آن بدتر می شود. اگر خط لوله در حال نشت است ، ممکن است شما نیاز به تعویض آن داشته باشید و احتمالاً مجبور خواهید بود در یک لوله کش تماس بگیرید.

سینک آشپزخانه

مرحله 17

وقتی خوشحال شدید که هیچ گونه نشتی وجود ندارد ، می توانید مجدداً اتصالات لوله زباله را نصب کنید. اگر شک دارید مهر و موم های جدیدی بدست آورید ، مطمئن شوید که همه مهر و موم ها در وضعیت خوبی قرار دارند و به درستی در آن قرار گرفته اند. همچنین ارزش دارد که چند دقیقه برای تمیز کردن خم U و هر لوله ای صرف کنید. لوله های زباله را مجدداً نصب کنید.

با روشن بودن آب ، شیرهای آب را باز کرده و هرگونه نشتی را بررسی کنید. شاخه های زباله را اعمال کنید. سینک ظرفشویی را پر کرده و سپس آب را رها کنید تا فشار حداکثر زباله اعمال شود.

احتمالاً اولین باری که از آن استفاده خواهید کرد ، شیر خواهد شد زیرا هوا در سیستم وجود خواهد داشت. جریان به سرعت به حالت عادی باز می گردد. برای جلوگیری از پاشیده شدن ، هر طرف شیر را به آرامی روشن کنید.

اگر در لوله کشی زباله نشتی پیدا کردید ، هر اتصال را خنثی کنید و قبل از سفت شدن اتصالات ، مهر و موم آسیب ندیده یا در جای خود قرار بگیرید.

خرید سینک آشپزخانه

برای خرید سینک با برندهای مختلف بر روی لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *