آشپزخانه

نکاتی در مورد دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن میان قرن

دکوراسیون اتاق نشیمن در دهه 50 از سبک های رایج و پرطرفدار بوده است و از امروز ، حتی امروز ، یک انتخاب دکوراسیون حاکم بوده است. به عنوان یک ظاهر کلاسیک ، با خطوط تمیز ، رنگهای روشن و طراحی مینیمالیستی ، دکوراسیون مدرن اواسط قرن مناسب در اتاق نشیمن شماست.

الهام بخش دکوراسیون مدرن اواسط قرن چه بود؟

“اواسط قرن مدرن” عباراتی بود که توسط کارا گرینبرگ ، نویسنده ، در عنوان کتاب خود ” Mid Century Modern: مبلمان دهه 1950″ به وجود آمد ، که در سال 1984 منتشر شد ، هنگامی که سبک بسیار دوست داشتنی این دوره بازگشت بسیار زیادی داشت. دکوراسیون پرنعمت شیک هنگامی که مردم برای تکمیل قطعات یکپارچهسازی با سیستمعامل برای اضافه کردن به خانه های خود ، مد شدند.

سبک مدرن اواسط قرن همه چیز به هم پیوسته است ، از بسیاری جهات متناقض است و متناقض است: مبلمان بزرگ با پاهای کوچک مفتول جفت می شوند ، سبک های کلاسیک با الگوهای جدید و هیجان انگیز جفت می شوند و طرح های مینیمالیستی جسورانه تر می شوند. قدیمی دیدارهای جدید را تجربه می کند و گذشته آینده را با مدرنیسم در اواسط قرن ملاقات می کند ، به همین دلیل است که به نظر نمی رسد هرگز از سبک خارج شود. تعادل پرنعمت با مدرن ، آن را به یک سبک داخلی فراگیر تبدیل کرده است که می تواند خود را به خانه شما ، هر اتاقی که انتخاب می کنید ، قالب ببندد.

چرا دکوراسیون مدرن اواسط قرن برای اتاق نشیمن مناسب است؟

دکوراسیون مدرن اواسط قرن به شما کمک می کند اتاق نشیمن خود را به فضایی تبدیل کنید که هم احساس خوبی داشته باشد و هم به نظر خوب برسد. با تنوع خطوط ارائه شده از مبلمان ، فضای وسیع تری که از احساس حداقلی ایجاد شده است و دامنه هر دو رنگ نرم و جسورانه ، باعث می شود اتاق نشیمن شما کاربردی و راحت باشد – ترکیب مناسبی برای اتاق اصلی از خانه اتاق نشیمن شما باید اتاقی باشد که متناسب با خانواده شما باشد و دکوراسیون مدرن اواسط قرن اجازه می دهد تا این اتفاق بیفتد ، نه تنها هوا مطبوع و راحت است ، بلکه یک سبک عملی و مفید است که به شما اطمینان می دهد تا خانواده شما بتوانند از هر مکانی که می خواهند لذت ببرند.

چه چیزی را باید در یک اتاق نشیمن مدرن در اواسط قرن وارد کنم؟

بنابراین ، فقط چگونه می توانید اتاق نشیمن خود را به یک مرکز مدرن اواسط قرن تبدیل کنید؟ حتی اگر به دنبال تعمیر کامل اتاق نیستید ، مواردی وجود دارد که می توانید برای اضافه کردن سبک اواسط قرن به اتاق نشیمن فعلی خود انجام دهید. در اینجا چند نکته کوچک وجود دارد که می توانید در اتاق برای دستیابی به یکپارچهسازی با سیستمعامل و تمیز ، احساس کنید:

دکوراسیون اتاق نشیمن

شامل یک تلویزیون

یک واحد تلویزیونی یکپارچه سازی با سیس تمعامل ، اغلب کانون مبلمان یک اتاق نشیمن مدرن در اواسط قرن است. شما باید به دنبال چیزی مانند واحد تلویزیون Otto باشید. این واحد در رنگ سیاه یا سفید موجود است ، یک مبلمان بزرگ و جسورانه است که در واقع کاملاً سبک است. مطمئناً با خطوط صاف و یک شکل مکعب ، سادگی را برای یکپارچهسازی با سیستمعامل به ارمغان می آورد ، که وقتی با پاهای نازک و مفتولی جفت می شوید ، ظاهری به سبک قدیمی را که در اتاق نشیمن جدید به دنبالش هستید ، مظهر می کند.

 

صفحه جانبی را پیاده سازی کنید

میز تلویزیون خود را با یک میز کنار هم تطبیق دهید ، ما از آن طراحی مینیمال و رنگی تازه استفاده می کند که آرزوهای مدرن اواسط قرن را برای آن باز می کند اما هنوز یک قطعه یکپارچهسازی با سیستمعامل است که می توانید تصور کنید در یک اتاق نشیمن 1960 نیز به راحتی بنشیند. این طیف از مبلمان ، می بینید ، بهترین لباسهای یکپارچهسازی با سیستمعامل را با براقیت معاصر ترکیب می کند و قطعات زیبایی را خلق می کند که اتاق نشیمن شما را زنده می کند.

 

صندلی لهجه ای داشته باشید

علاوه بر این محبوب در دکوراسیون اتاق نشیمن اواسط قرن صندلی لهجه است. این صندلی با رنگ روشن و سرپوشیده است که با سادگی مبلمان اطراف روبرو است. اگر تصمیم گرفتید که هر دو قطعه مشکی یا سفید Otto را انتخاب کنید ، خود را با گستره عظیمی از رنگهای روشن و جسورانه رها خواهید کرد که به زیبایی قادر به تضاد با آنها خواهند بود. از صندلی لهجه خود استفاده کنید تا رنگی به رنگ اضافه کنید. سبک آن معمولاً باریک و خمیده است و آن را به عنوان اثاثیه جسورانه مبلمان مورد نیاز اتاق تبدیل می کند.

اضافه کردن یک بیت از گلم

سادگی و سبک حداقلی به معنای کسل کننده بودن نیست. با مدرن شدن اواسط قرن ، در مورد به دست آوردن آن تعادل ها مناسب است و این می تواند به معنای اضافه کردن یک گل سرخ به دکوراسیون شما باشد. این می تواند از طریق یک لامپ لایه باز فلزی یا پرتاب لوکس و نرم به لمس باشد. تکه ای از شخصیت پر جنب و جوش خود را به ترکیب اضافه کنید و افتخارات مختلف این سبک دکور را بپوشانید.

برای یکپارچه سازی با سیستمعامل درست بمانید

نگه داشتن این توازن به معنای اطمینان از سبقت گرفتن بیش از حد از معاصر بودن در ظاهر خود است. از راه های خوبی که می توانید به آن بپردازید یکپارچهسازی با سیستمعامل مدرن در اواسط قرن می تواند از طریق هنر دیواری پرنعمت ، تکمیل معتبر ، چوب جامد ، گوشه های یکپارچهسازی با سیستمعامل برای مبلمان و سایر مبلمان به سبک اروک باشد.

دکوراسیون داخلی

سبک را با هندسه تکمیل کنید

این که آیا شما می خواهید این کار را با جسارت از طریق کاغذ دیواری هندسی انجام دهید یا یک پاسخ ظریف تر با یک کوسن با الگوی هندسی اضافه کنید ، اضافه کردن اشکال هندسی به اتاق نشیمن شما به شما کمک می کند تا شکاف بین گذشته و حال را ببندید و تعادل مدرن کامل در اواسط قرن ایجاد کنید.

هدف اصلی سبک اواسط قرن ایجاد یک اتاق جادار ، کاربردی و راحت برای شما و خانواده است تا از کنار هم بودن لذت ببرید. عملی با سبک مطابقت دارد ، گذشته با زمان حال مطابقت دارد ، و آنچه باید باشد هرج و مرج مخلوط کردن منحنی با مستقیم ، جسورانه با لطیف و نرم با روشن ، در واقع به زیباترین دکوراسیون منجر می شود. حتی با رعایت چند مرحله از این مراحل می توانید تمبر خود را بر روی این سبک محبوب آورده و از مزایای آن بهره مند شوید. مدرن اواسط قرن می تواند با ترجیحات شخصی هر کسی کار کند به همین دلیل بارها و بارها در خانه ها دیده می شود. به این باند باند پرش کنید و امروز آن را در آغوش بگیرید تا از یک فضای مشترک زندگی مشترک لذت ببرید که می تواند همه خانواده را به خود شاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *