آشپزخانه, راهنمای خرید

پخت نان خانگی

مبتدیان نان – از اینجا شروع کنید

آیا تاکنون خواسته اید به نان خانگی تسلط پیدا کنید؟

 نان های نانوایی واقعی ، پوسته پوسته ، جویدنی و خوشمزه ای که با شکر ، سوپ ها ، سس ها و شام های دلپذیر طعم بی نظیری دارند؟ این دستور العمل همان جایی است که شما شروع می کنیداین نان صنعتگر برای مبتدیان است ، اما حتی استادان نان نیز از طعم و سهولت آن قدردانی می کنندبسیار تازه است ، بسیار خوش طعم و بسیار شگفت آور آسان است زیرا اساساً خودش را می سازد. شما فقط به 4 ماده نیاز دارید و هیچ نوع قابلمه یا مخلوط کن مخصوص ندارید ، به خمیر ورزی ، بدون استخر یا استارت خمیر مورد نیاز نیست و می توانید گیاهان ، پنیرها و ادویه ها را برای تهیه انواع طعم های نان اضافه کنید. این دستور العمل پایه به زودی در آشپزخانه شما تکرار می شودبعد از اینکه متوجه شدید تهیه نان خانگی واقعی چقدر آسان است ، بهانه ای برای پختن یک نان برقی خواهید یافت.

 

نان مصنوعی خانگی چیست؟

هنگام نان ، اصطلاح صنعتگر به معنای 1 مورد خاص نیستاما به طور کلی ، نان صنعتگر به نظر می رسد خانگی ، تازه ، پوسته پوسته و بسیار دوست داشتنی استصنعتگر یک کارگر ماهر است ، کسی که با دستان خود کار می کنداما جالب اینجاست که “کار” زیادی با این دستور غذا در کار نیست.

ویژگی پخت نان

·         آسان تر از آنچه که تاکنون تصور کرده اید

·         نرم + طعم دهنده

·         پوسته قندی ، کمی ترد

·         شکل به هر حال شما می خواهید

·         هیچ نوع قابلمه مخصوص ، استخر و یا استارت خمیر لازم نیست

·         فقط 4 ماده تشکیل دهنده

·         شما مدت زمان استراحت را تصمیم می گیرید


پوسته پوسته تر و نان جویده ، چربی کمتری در خمیر – به عنوان “خمیر لاغر” نیز شناخته می شودما امروز از یک خمیر لاغر برای نان صنعتگر خود استفاده می کنیم اگر شما کنجکاو هستید ، یک “خمیر غنی” یک خمیر نان نرم با وجود چربی ، مانند کره و تخم مرغ است – نوع مورد نیاز برای  بدون چربی ، ما اصول اولیه را به دست می آوریم.

آرد نان:  در حالی که می توانید در این دستور العمل از آرد همه منظوره استفاده کنید ، من اکیداً توصیه می کنم از آرد نان استفاده کنیدآرد نان یک نان شیرین تر و شیرین تر تولید می کند و تنها در 3 ماده دیگر تفاوت زیادی در دستور العمل ایجاد می کند.

مخمر فوری: مخمر  فوری در این دستور العمل کلیدی استاگرچه شما می توانید از خشک فعال در صورت داشتن تمام موارد استفاده کنید ، هر گونه افزایش سریع یا مخمر فوری باعث می شود نتایج کمتری در زمان کمتری حاصل شودمن در این دستور غذا از مخمرهای بیشتری استفاده می کنم در مقایسه با نان خمیرمایه  که از آن استفاده نشده است چرا؟ این خمیرها در دمای اتاق استراحت کرده و بالا می روند با این حال ، برای طعم بیشتر و به همان اندازه افزایش ، من از مخمر بیشتری استفاده می کنم و اجازه می دهم این خمیر در یخچال قرار گیرد. هوای خنک روند تخمیر را کند می کند.

نمکشما نمک خوب نمک درست نمی کنید و بدون نمک و برای بهترین طعم ، من یک نمک درشت مانند نمک دریای درشت را توصیه می کنممن عطر و طعم نان را فاقد نمک سفره معمولی می دانم.

آبمن معمولاً شما را به استفاده از مایع گرم همراه با مخمر تشویق می کنم زیرا مایع گرم کمک می کند تا مخمر سریعتر عمل کنداما در اینجا از آب خنک یا دمای اتاق استفاده کنیدیخ زدن نیست ، سرد نیست ، فوق العاده گرم است – خنک برای لمس. 70 درجه فارنهایت (21 درجه سانتیگراد) عالی است ، اما درجه حرارت دقیق تا زمانی که گرم یا گرم نباشد مهم نیستهرچه آب خنک تر باشد ، خمیر بیشتر طول می کشد و معمولاً طعم نان بهتر می شود این مهم است زیرا مواد کمی برای افزودن طعم قابل ملاحظه وجود دارد !

ذرت ذرت اختیاری: گرد و غبار کردن ماهیتابه با ذرت ذرت یک گلدان طعم دهنده و کمی خرد کردن آن را به پوسته زیرین اضافه می کنداین کاملاً اختیاری استاگر آن را دارید ، از آن استفاده کنیداگر آن را ندارید ، نگران آن نباشید. شما همچنین می توانید از گیاهان و ادویه مانند سیر، رزماری، سس گوجه فرنگی، پیاز خرد شده، هالاپینیو، پنیر خرد شده، آجیل خرد شده، زغال اخته خشک اضافه کنید، طعم به آن نان اضافه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *