آشپزخانه

چگونه می توانم طرح آشپزخانه خود را تعیین کنم؟

طرح آشپزخانه

اگر نوسازی آشپزخانه را شروع می کنید ، اکنون زمان بسیار خوبی برای ایجاد دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید. وقتی صحبت از طرح می شود ، همیشه فضای خود را بهینه کنید. توجه به عملکرد و اینکه چگونه طراحی شما می تواند نیازهای شما و خانواده شما را تأمین کند ، متمرکز شوید. برای فضاهای تنگ ، یک طرح گالی یک گزینه عالی برای بازسازی آشپزخانه است. از آنجا که فضای افقی محدود است ، به صورت عمودی فکر کنید. پیشخوان و قفسه های بلند روی دیوارها ، و سعی کنید ظروف ذخیره سازی خلاقانه و قطعات دو جداره را پیدا کنید.

برای چیدمان های بزرگتر ، یک طرح L یا U شکل را با یک جزیره بزرگ یا شبه جزیره بزرگ امتحان کنید. این شکل ها فضای کابینت و کانتر زیادی را فراهم می کنند ، و می توانید یک فضای پیشخوان با نوار ارتفاع را به جزیره برای فضای فوری غذا بخورید. بررسی عکس ها و عکس های آشپزخانه راهی عالی برای جلب احساسات از چیدمان های مختلف آشپزخانه است و به شما کمک می کند تصمیم گیری کنید که چه می خواهید.

چگونه می توانم طرح آشپزخانه خود را تعیین کنم؟

یکی دیگر از بازسازی های اساسی آشپزخانه که باید مورد توجه قرار گیرد ، مثلث کار است ، که یک مفهوم 70 ساله است که امروزه هنوز در دنیای طراحی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یک ایده ساده که می تواند باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شود ، مثلث کار به سه بخش اصلی کار متصل می شود: سینک ، اجاق گاز و یخچال. به عنوان یک رهنمود کلی ، فاصله بین این مناطق نباید کمتر از 4 پا و بیشتر از 9 فوت نباشد. جمع هر سه ضلع مثلث باید بین 13 فوت و 26 فوت باشد. با توجه به اینکه این طرح سودمند تا چه اندازه بسیار مؤثر است ، مطمئناً هنگام بررسی طرح های آشپزخانه آن را در نظر بگیرید.

چگونه می توان فضای بیشتری برای آشپزخانه اضافه کرد؟

با توجه به مقدار زیاد کالاهایی که اتاق معمولاً در آن قرار دارد ، طراحی آشپزخانه می تواند یک اقدام پیچیده باشد. برای ذخیره و ساماندهی کلیه وسایل آشپزی ، نانوایی و وسایل کوچک خود ، به لوازم جانبی ، کابینت ، کشو و قفسه نیاز دارید . برای به حداکثر رساندن فضای خود ، می توانید کابینت هایی را در جزیره خود داشته باشید ، قفسه ادویه بخرید ، قفسه های قابلمه آویزان را نصب کنید ، ذخیره ذخیره بیرون بیاورید و در سبد خرید سرمایه گذاری کنید.

شما می خواهید به میزهای بدون سر و صدا برسید ، بنابراین فضاهایی را که ممکن است هرگز از قبیل گوشه ها یا زیر سینک نداشته باشید در نظر بگیرید. همچنین می توانید با ذخیره کردن موارد کم استفاده در خارج از آشپزخانه های واقعی ، مانند اتاق های ذخیره سازی یا زیرزمین ، فضای کمی را آزاد کنید.

چه مواردی را باید در طراحی آشپزخانه خود استفاده کنم؟

انتخاب مواد جالب برای کمک به ایده های آشپزخانه مهم است. در هنگام پیشخوان ، میزهای گرانیتی و سنگ مرمر گزینه های زیبایی هستند ، در حالی که پیشخوان های بتونی ، سنگ آهک و استنلس استیل کمی بیشتر در مد هستند. کابینت های یخ زده برای یک عنصر مدرن تر مناسب هستند ، در حالی که کابینت های رنگی باعث ایجاد لمس خوب اما ارزان می شوند.

اگر به دنبال ایده های طراحی آشپزخانه هستید که رنگ کمی دارد ، در نظر بگیرید یک کاشی موزاییک روشن اضافه کنید و یا یک کفپوش پر جنب و جوش را انتخاب کنید. بعد از الهام گرفتن از عکسهای زیر ، مجموعه آشپزخانه و ناهار خوری ما را خریداری کرده و با استفاده از یکی از کدهای کوپن جدید مشتری ما ، خریدهای خوبی انجام دهید .

طرح آشپزخانه

چه نوع دکور آشپزخانه را باید انتخاب کنم؟

وقتی به دنبال ایده های دکوراسیون آشپزخانه هستید ، به این نکته توجه کنید که کدام ایده های بازسازی آشپزخانه شما را القا می کند. با توجه به این واقعیت که این اتاق قلب خانه شما است و جایی که بیشتر غذا و تفریح در آن صورت می گیرد ، قدم زدن در آن باید نشاط و انرژی را برانگیزد. الگوهای رنگ سیاه و سفید ساده اما ظریف است ، در حالی که استفاده از رنگ هایی مانند زرد و فیروزه ای باعث آشپزخانه های روشن و شاد می شود.

علائم جدید و حروف مارکی هر اتاقی را زنده می کند و مواردی مانند عکس های خانوادگی ، مکانهای تزئینی و تزئینات سفرهتنوع و شخصیت ظریف را اضافه کنید. یکی دیگر از ایده های تزئینی آشپزخانه کاربردی ، اضافه کردن تخته سیاه برای یادداشت کردن یادداشت ها ، رویدادها ، لیست های مواد غذایی یا دستور العمل ها ، و همچنین یک تقویم بزرگ است که خانواده همه می توانند در آن نقش داشته باشند. اضافه کردن یک چیدمان شاداب و یا گیاه گیاه دارویی به ویندوز ، فضای آن را زنده می کند (به معنای واقعی کلمه) و می تواند طرح هایی را که ممکن است در یک عنصر یا عنصر بسیار سنگین احساس شوند ، تعادل برقرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *