راهنمای خرید

دیزاین داخلی منزل

فضای داخلی تک رنگ بتونی که اتاق های دیوار شیشه ای را شامل می شود. لهجه های تک رنگ ، در این دو طراحی خانه قانع کننده ، دیزاین داخلی منزل مبتنی بر بتن خام را تمیز می کنند ، در حالی که عناصر چوبی و گیاهان سرپوشیده زیبایی زیبایی را به زیبایی شناسی صنعتی می بخشد. اینها به ترتیب دارای طرح های كوچك و كوچك با طراحی مدرن و طراحی مبلمان منحصر به فرد هستند. آنها همچنین تنظیمات اتاقهای دیوار شیشه ای چشمگیر با توضیحات متفاوت هستند.

آپارتمان یک ما را با مکعب اتاق خواب دیوار شیشه ای شیک و دارای نقاشی دیواری انتزاعی آشنا می کند ، در حالی که تور دوم ما دارای یک حمام جدا شده شیشه ای غیر معمول در یک ستون گرانیتی بلند است. حجم شیشه ای کیفیت سبک را به فضای داخلی می بخشد و این امر باعث می شود تا قسمتهای بتنی سنگین وزن آنها به کمال برسد.

 

فقط دیوارهای کوتاه کوتاه پارتیشن ، پوشش بتنی محکم اتاق نشیمن را می شکنند . یک جزیره آشپزخانه بتونی ، میز بتونی ریخته گری و کابینت دیواری با اثر بتونی که با محیط اطراف مخلوط شده و اثرات سودمند را اغراق می کند.سطح طبقه بالا در امتداد دیوار پنجره خود را به یک منطقه نشسته جداگانه. یک صندلی حلق آویز در نور روز طبیعی نوسان می کند و به لطف کمی اضافه کردن گیاه داخل سالن ، شبیه یک پارکینگ خنک باغ است.
اتاق خواب دیوار شیشه ای نور را از اتاق نشیمن وام می گیرد و باعث افزایش احساس کلی فضای در آپارتمان می شود.صفحه های Clerestory نور را از طریق دیواره های پارتیشن فیلتر می کنند.گیاهان داخلی فضای داخلی سیاه ، سفید و خاکستری را تقویت می کنند. یک گیاه چوبی به گرمی مکمل فضای سبز است.
واحدهای پایه آشپزخانه سیاه با مبل مشکی سیاه هماهنگی دارند .لهجه های کوچک چوب بر روی قسمت های مختلف داخلی سخت صنعتی مانند عناصر چوبی صندلی حلق آویز و سرویس خواب اتاق خواب و قفسه های باز چوب در آشپزخانه تأثیر نرم می کند.مدفوع نوار آشپزخانه سیاه و یک تیم نور تعلیق خطی مشکی در جزیره ناهار خوری بتونی.دیوار شیشه ای اتاق خواب به رنگ سیاه قاب بندی شده است و تضاد کاملی از رنگ سفید اطراف آن ایجاد می کند.مکعب شیشه ای باعث می شود طاقچه های باقی مانده توسط ویندوز اتاق نشیمن ، که کاملاً ترجمه شده به یک فضای کاری کوچک است. میز دفتر خانه مدرن و راحت صندلی میز اسلات منظمی زیر مجموعه ای از قفسه های دیوار .
در داخل اتاق خواب دیوار شیشه ای دکوراسیون سبک و روشن است. یک نقاشی دیواری تک رنگ روی دیواره پیشانی سفید می چرخد. چراغ های آویز اتاق خواب مانند رشته های عنکبوتی مشکی روی رشته های مختلف مختلف فرود می آیند.جعبه چراغ های نواری در پنکه سقفی مدرن . یک گیربکس آرامبخش houndstooth الگوی استقبال را به تخت سیاه و خاکستری اضافه می کند.
درهای لوور سفید به آرامی کمد های کمد را می پوشانند که با سیستم هوشمند کمد سیاه و چوبی تعبیه شده اند.در حمام ، یک آینه روشنایی غرق در نقطه بتن زبر خود روشن و تمیز می سوزاند. عناصر چوب طبیعی طرح بتن خاکستری را روشن می کند.سیاه و زباله هماهنگ می توانند در زیر برج قفسه های بتونی بلغزد.

درب های لوور سفید بیشتری جلوی کمد ورودی را می گیرند.نردبان در کنار نیمکت ورودی به دیوار وصل می شود .نردبان دسترسی یک منطقه انبار کوچک است. نرده های طناب در اطراف دریچه پیچیده شده اند.نیمی از اتاق انبار یک اتاق تلویزیون / بازی است که دارای صندلی های کیسه لوبیا کبود است. یک واحد رسانه ای دیواری با یک چراغ میز طراح و پیکره های کوچک فیل تزئین شده است .
طرف مقابل شیروانی یک اتاق خواب دنج با یک تخت کفپوش سفارشی است. چراغ های محیطی درخشش آرامش بخش فضای باریک را می سوزانند.
خانه دوم ما 82 متر مربع آپارتمان RYBALSKY در کیف ، اوکراین است. این فضای داخلی با فلسفه “کمتر بیشتر است” در ذهن ایجاد می شود ، مطابق با روح صاحب خانه.
آپارتمان بدون پرده فضایی پیچیده و آرام با رنگی تک رنگ است.
ترکیبی از مواد ، الگوهای و بافت های با کیفیت ظاهری بی موقع ایجاد می کند.ساخته شده در مبل مدرن دارای یک چارچوب دو طرفه است که در خدمت هر دو سالن و محل غذاخوری. طراحی چند منظوره بدین معنی است که صاحب خانه می تواند بدون نیاز به ترک مبل ، به آشپزخانه دسترسی پیدا کند!مبلمان مدرن واضح با بوم های بتونی ناهموار تضاد دارد.
آسیاب های منحصر به فرد نمک و فلفل در بلوک آشپزخانه سیاه نمایش داده می شود. ساخته شده از FENIX NTM مشکی مشکی ، آشپزخانه علاوه بر وزن بخشیدن به طرح رنگ آپارتمان.سایه های بلوط خاکستری و قهوه ای دسته کوچک موسیقی جاز استراحت بخش است.
دو ورودی تراس جداگانه در تعیین مناطق مختلف طرح باز کمک می کند.
آشپزخانه سیاه و سفید با یک تن چوب واحد مسکونی برای فر لبه است. این نمای چوبی ادامه دارد و از فضای انبار آشپزخانه به کمد در یک خط واحد که به طرح آپارتمان ها پیوند دارد ، ادامه دارد.طراحی تخت طبقه مناسب شخصیت منحصر به فرد از خانه. از قسمت های عمیق و اثاثه دار – دقیقاً مانند زیبایی مبل – می توان به عنوان صندلی استفاده کرد. یک محفظه دیواری مدرن یک واحد کنار تخت را روشن می کند.کمد های چوبی غنی بلوغ را به اتاق خواب می آورند.

یک کیف کتاب در حالت کمد در توالت.کمد ها به آرامی روی یک تخته سنگ گرانیت شناور می شوند ، که این نیز طبقه بلند حمام متصل را تشکیل می دهد.حمام دیوار شیشه ای محور کل پروژه است که به صورت مکعب مستقل نمایش داده می شود.کف برجسته حمام آن را از محل زندگی اصلی جدا می کند.پارتیشن های لعاب دار فضا را در حالی که سر و صدای کم کنندگی را باز نمی کند. برای محافظت از حریم خصوصی ، می توانید از راه دور ، ضد آب را کنترل کنید.لهجه های چوبی در محاصره یکپارچه با گرما ایستادگی می کنند.سینک پایه بتونی پر از شخصیت منحصر به فرد است. کاشی های بافت Ceppo di Gre دیوارها ، کف و سقف را پوشش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *