آشپزخانه

خرید اقساطی داتیس

فروش اقساطی لوازم آشپزخانه داتیس

در دنیای پررونق امروز، داشتن لوازم آشپزخانه‌ای کارآمد و مدرن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این لوازم، از جمله فر، گاز و هود، به‌عنوان بخش‌های اساسی آشپزخانه تلقی می‌شوند که نقش مهمی در تهیه غذاهای خوشمزه و متنوع دارند. خرید این لوازم به‌صورت اقساطی از فروشگاه پارسا پلاس، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و با انعطاف در پرداخت، از تجهیزات مدرن آشپزخانه خود بهره‌برید.

فروشگاه اینترنتی پارسا پلاس ، راه حل جدیدی برای شما عزیزان فراهم کرده که در آن بر خلاف حالت های فروش اقساطی قبل، این بار شما سود می کنید و این معامله ای دو سر سود برای شما خواهد بود. در مورد آن باید بگوییم محصولات موجود در فروشگاه پارسا پلاس (گاز ، هود ، سینک ، فر داتیس )  به صورت اقساطی، بدون بهره و بدون نیاز به ضامن معتبر به فروش می رسد و لازم به ذکر است که چنین شرایط فروشی در وضعیت فعلی بازار، تا حدودی نایاب می باشد.

فرم درخواست خرید قسطی داتیس

 

مزایای خرید اقساطی لوازم آشپزخانه داتیس

انعطاف در پرداخت

یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید اقساطی، انعطاف در پرداخت مبلغ کل خرید است. به جای پرداخت یکباره وجه کل، می‌توانید مبلغ را به اقساط ماهیانه کوچک‌تر تقسیم کنید، که این امر به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌ریزی مالی خود را بهتر انجام دهید.

دسترسی آسان

با استفاده از خرید اقساطی، دیگر نیازی به داشتن مبلغ کل خرید در دست نیست. این امکان را به شما می‌دهد که بدون نگرانی از نقدینگی، به خرید لوازم آشپزخانه‌ی مورد نظرتان بپردازید.

به‌روز بودن با تکنولوژی

لوازم آشپزخانه از جمله اجناسی هستند که به سرعت در حال تغییر و به‌روز شدن هستند. با خرید اقساطی داتیس ، می‌توانید به راحتی لوازم جدید را تهیه کرده و از آخرین تکنولوژی‌ها و ویژگی‌ها بهره‌برداری کنید.

چگونگی خرید اقساطی لوازم آشپزخانه از فروشگاه پارسا پلاس

مراحل انتخاب کالا

  1. انتخاب محصول: در ابتدا، از بین مجموعه‌ای از لوازم آشپزخانه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. انتخاب اقساط: در فروشگاه پارسا پلاس، انواع مختلفی از طرح‌های اقساطی برای محصولات وجود دارد. بر اساس وضعیت مالی خود، طرح متناسب را انتخاب کنید.

ثبت سفارش

  1. ثبت اطلاعات: اطلاعات مربوط به  خود را در فرم زیر وارد کنید.
  2. بررسی و تایید: بعد از تایید فروشگاه برای ارسال مدارک و تحویل کالا با شما هماهنگی لازم صورت میگیرد .

تحویل و دریافت کالا

  1. تحویل محصول: پس از بررسی و تایید سفارش، محصول به آدرس مشخص شده تحویل داده می‌شود.
  2. دریافت کالا: محصول را دریافت کنید و از کیفیت و عملکرد آن اطمینان حاصل کنید.

نکات مهم قبل از خرید

بررسی نیازها

قبل از انجام خرید، نیازها و فضای آشپزخانه‌ی خود را دقیقاً بررسی کنید تا بتوانید لوازم مورد نیاز را به درستی انتخاب کنید.

مقایسه محصولات

محصولات مختلفی در بازار موجود هستند. مقایسه و بررسی ویژگی‌ها، قیمت و کیفیت این محصولات به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

خرید اقساطی لوازم آشپزخانه از فروشگاه پارسا پلاس، یک راه عالی برای دستیابی به لوازم با کیفیت و به‌روز است. با انعطاف در پرداخت و امکان دسترسی آسان، می‌توانید به آسانی نیازهای آشپزخانه‌ی خود را تامین کنید.

فروش اقساطی فر داتیس

استفاده از فر داتیس امروزه به یک ترند تبدیل شده و اغلب افراد سعی می‌کنند از این فرها به عنوان وسیله پخت و پز خود استفاده کنند. اگر مایلید از غذاهای خوشمزه‌ای مثل کیک، مرغ بریان و پیتزا استفاده کنید، خرید فر داتیس در کنار یک اجاق گاز صفحه‌ای یک گزینه ایده آل است.

ممکن است با خودتان فکر کنید پخت غذاهای مختلف تنها با داشتن گاز رومیزی ممکن است و نیازی به فِر گازی نداریم. ابتدا باید ذکر کنیم که این دو وسیله از نظر حرارت دهی متفاوت‌اند و گاز صفحه‌ای غذاهایی که باید با فِر پخته شوند را به راحتی از کف می‌سوزاند. فر داتیس یک وسیله استاندارد و بهینه برای پخت چنین غذاهایی است که البته تعداد کمی هم ندارند؛ به طوری که می‌توان با فِر به همان تعدادی که با اجاق گاز غذا می‌پزیم را آماده کنیم.

این فر از نوع سوخت گازی حرارت را به صورت یکنواخت در کل محفظه خود پخش می‌کند و جریان هوا نیز به یکنواخت‌تر شدن آن کمک می‌کند. همچنین این فرها از قابلیت گریل بهره می‌برند که می‌تواند سطح انواع شیرینی و پیتزا را طلایی رنگ و خوشمزه کند. به همین دلیل است که خرید فر داتیس بسیار منطقی و حتی برای کسانی که از گاز صفحه‌ای استفاده می‌کنند ضروری است. حتی برخی اوقات دیده شده فر اجاق گاز ایستاده برای افراد مختلف کارایی کافی نداشته و در کنار آن از فر توکار داتیس یا روکار نیز استفاده می‌کنند.

داتیس فرهای خود را در انواع مختلفی تولید می‌کند. شما برای انتخاب نوع فر مناسب باید انتظارات و نیازی که دارید را در نظر داشته باشید و در مرحله بعد فضایی که برای فر در نظر گرفته‌اید را بررسی کنید. به طور کُلی انواع فر داتیس شامل:

فر توکار

شیک‌ترین مدل فر داتیس ، فر توکار داتیس است که کاربردهای زیادی نیز دارد. این نوع فرها در آشپزخانه‌های مدرن و تبلیغ‌های ژورنالی نیز به چشم می‌خورند. ویژگی این فرها قرار گرفتن در فضای داخل کابینت و دیوارها است و علاوه بر آن یک ظاهر مرتب و منظم دارد. این نوع فر به دلیل اینکه حجم کمی اشغال می‌کند و سیستم‌های پخت متنوعی دارد، بسیار محبوب است.

فر روکار

فر رو کار یکی دیگر از انواع فر است که برای افرادی که اجاق گاز صفحه‌ای دارند مناسب است. تفاوت این مدل فر داتیس با مدل روکار این است که فر روکار دقیقاً مثل مایکروویو بالای کابینت قرار می‌گیرد و قابل حمل است. بنابراین مزیت این فر نسبت به فر توکار این است که در زمان تغییر دکوراسیون قابلیت حمل دارد.

خرید اقساطی هود داتیس

یکی از لحظات خوب آشپزی کردن، پیچیدن بوی خوشِ غذا توی خونه اس. اما گاهی اوقات به هر دلیلی دوست نداری بوی غذا توی خونه بپیچه. مثل وقت هایی که مهمون داری. گاهی اوقات هم وقتی گذاشتیم غذا آماده بشه سرمون گرم یه سری کارهای دیگه میشه و یه دفعه به خودمون میاییم میبینیم بوی سوختگی از غذا بلند شد …

اینجور وقت ها اولین کاری که می کنیم هود آشپز خونه رو روشن می کنیم و بعد پنجره های رو باز می کنیم. اگه هود مناسب  و استانداردی داشته باشیم که خوب همه چی خوب پیش میره … اما اگه هود استانداردی نداشته باشم، کلی باید روشن بذاریمش تا بلکه یه کم بو یا دود از خونه بره…صدای زیاد و مصرف برقش هم که دیگه نگو .

هود از جمله لوازم مورد استفاده، کاربردی و ضروری برای هر آشپزخانه ای می باشد، معمولا بزرگ ترین استفاده هود که شما را در خرید هود های مختلف را در یک چند راهی قرار می دهد کاربرد تهویه هوای آن می باشد. برای خارج کردن بوی غذا از محیط آشپزخانه هود هایی با قدرت مکش های مختلف ساخته می شود، برای خرید هود باید به نکات مختلفی توجه کنید تا بتوانیدخرید هود و با بهترین قیمت و به صرفه ترین شرایط را داشته باشید؛ ما به شما در این مقاله نکاتی در خصوص خرید هود آشپزخانه توضیح می دهیم.

توان هود آشپزخانه،  هود های زیر کابینتی ، هود های شومینه ای ، هود های جزیره ای از انواع هودهایی است که پخش تهران با توان بسیار بالا در حال جمع اوری با بهترین قیمت برای شما می باشد.

این نوع محصول ها دارای انواع مختلفی هستند البته هود های شومینه ای و مورب نسبت به  هود های آشپزخانه دارای قیمت ارزان تری هستند، در واقع می توان گفت هود های زیر کابینتی از این دو نوع نیز ارزان تر هستند که دیگر استفاده چندانی از آن ها نمی شود.

آلاینده های موجود در محیط آشپزخانه بر اثر فراینده پخت و پز میتواند باعث ایجاد مشکلات تنفسی در بعضی افراد شود و نیز در اطراف اجاق گاز بر اثر بخار حاصل از سرخ کردن مواد غدایی بر سطوح سرامیک و دکوراسیون آشپزخانه باعث ایجاد لایه ای از چربی و دوده شود.فیلترهای آلومینومی و ذغالی مخصوص , بیشترین جذب آلودگی و بوی نامطبوع را از فضای آشپزخانه دارند.با استفاده از هود داتیس به راحتی و با کمترین صدا و در کوتاهترین زمان هوای مناسبی را در محیط آشپزخانه تجربه کنید.

فروش اقساطی سینک داتیس

سینک های داتیس، دارای کیفیت بالا و همراه با تکنولوژی کشور آلمان و CE کشور اروپاست. در واقع تمامی استناندارهای لازم در جهت اخد کیفیت، این محصول دارد. سینک های داتیس نسبت به کیفیت مطلوبی که داردند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. برند داتیس یکی از محبوبیت‌هاش به‌دلیل خدمات پس از فروش عالی‌ست که به مشتریان خود ارائه می‌دهد.کارخانه داتیس سعی کرده است تا امکانات مناسبی را برای سینک‌های خود در نظر بگیرد. به خاطر همین سینک های داتیس متناسب با ویژگی هایی که برخوردارند، قیمت‌های مختلفی دارند.عموما این محصول در دو دسته‌ی توکار و روکار قرار می‌گیرند. بنابراین اولین مساله در خرید، انتخاب نوع آن است. اگر بخواهیم روراست باشیم هرگز نمی‌شود گفت توکار بهتر است یا روکار! هر کدام از این مدل‌ها مزایا و معایب خودشان را دارند و انتخاب مدل مناسب، فقط به انتظارات و سلیقه شما بستگی دارد.

فروش اقساطی گاز داتیس

از صفحه ای داتیس، یکی دیگر از مدل‌های اجاق گاز داتیس است که به‌دلیل طراحی ایتالیایی و سبک مدرن مورد استقبال عموم قرار گرفته است. گاز توکار داتیس در انواع مدل‌ها در بازار موجود می‌باشد.  این مدل اجاق ‌گازهای صفحه ای معمولا بر روی کابینت نصب می‌شوند و جلوه زیبایی را برای آشپزخانه و محیط پخت شما ایجاد می‌کنند.

گاز صفحه ای داتیس ( گاز توکار داتیس ) در مدل‌های شیشه‌ای و استیل موجود است. گازهای رومیزی داتیس به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که سطح مسطحی داشته و به‌راحتی پاک می‌شوند و قدرت تمیزی را تا چند برابر افزایش می‌دهند. گاز رومیزی داتیس با دو نوع مصرف انرژی در بازار موجودند که عبارتند از: گاز رومیزی برقی داتیس، اجاق گاز رومیزی گازی داتیس

یکی از تصورات اشتباه اغلب مشتریانی که به فروشگاه میروند این است که فکر می‌کنند گازهای رومیزی مدل شیشه‌ای ممکن است بشکنند! باید بدانید گاز رومیزی شیشه ای داتیس از جنس شیشه سکوریت با قطر 8 میل می‌باشد. این شیشه‌ها در برابر درجه حرارت بالا تا 800 درجه سانتی گراد بسیار مقاوم هستند و از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار می‌باشند. در واقع خیالتان از شکستن شیشه راحت باشد. با این وجود نمی‌توان انکار کرد که مدل‌های استیل نسبت به شیشه‌ای بسیار مقاوم تر هستند. مدل‌های شیشه‌ای شکیل‌تر می‌باشند. و نهایتا انتخاب جنس شیشه‌ای و استیل آن کاملا به سلیقه شخصی شما، چیدمان و طرح آشپزخانه شما بر می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *