آشپزخانه, راهنمای خرید

برق انداختن سینک

 

  1. آن سینک کثیف را تمیز کنید.شما فکر می کنید که با تمام صابون و آبهایی که از درون سینک ها می شوند که برای همیشه تمیز می شوند – اما این طور نیستاگر در بالای آنها نمانید ، ذخایر صابون ، لکه های مواد غذایی ، زنگ زدگی و لکه های آب ایجاد می شوندهر چند وقت یکبار که باید سینک ظرفشویی کنید ، بستگی به میزان استفاده آن دارد: یک سینک حمام را بعد از حدود 30 استفاده استفاده کنیدیک دستور العمل خوب برای یک سینک تمیز ، یک مایع ظرفشویی است که به یک کاسه آب گرم اضافه می شودیک اسفنج را درون مخلوط فرو کنید و به آرامی خرد کنیداگر می خواهید اسکراب دقیق تر داشته باشید ، یک اسپری تمیز کننده همه منظوره یا یک پاک کننده غیر ساینده را امتحان کنید.
  2. درخشش چینی خود را ایجاد کنید در اینجا یک ترفند وجود دارد که باعث می شود تا شکوفه به یک سینک مینا سفالی سفالی برگرددسینک ظرف را با حوله های کاغذی بچسبانید و آنها را با رنگ سفید خیس کنیدبگذارید حوله ها به مدت 30 دقیقه بنشینند ، سپس آنها را دور ریخته و سینک ظرفشویی را با آب جاری بشوییدبا این حال از ظروف سفید رنگ در پرسلن رنگی استفاده نکنید ، زیرا ممکن است باعث از بین رفتن رنگ شودبه جای آن از مواد شوینده مایع ملایم ، سرکه یا جوش شیرین استفاده کنید.
  3. از سینک ها در برابر خراش و لکه ها محافظت کنید تعویض سینک آشپزخانه تأثیر کمی روی کیف پول شما نمی گذاردهنگامی که یک چیز جدید و براق را در جای خود قرار داده اید ، کارهای بسیار ساده ای وجود دارد که می توانید برای حفظ شرایط در حالت جدید انجام دهید:

در پایین سینک خود یک تشک پلاستیکی سوراخ دار نصب کنیدبا این کار سطح سینک در برابر خراش و مریخ محافظت می شود و از ظروف شما نیز محافظت می کند.
اجازه ندهید که میوه ، سرکه ، سس سالاد یا سایر غذاهای اسیدی روی سطح یک سینک ظرفشویی لعابی چینی بماندقرار گرفتن در معرض طولانی مدت در برابر اسیدها باعث رنگ آمیزی و سطح آن می شود.
برای تمیز کردن سینک خود از پودرهای تمیز کاری استفاده نکنیددر عوض ، از فرمول مواد شوینده آب گرم و ظرف که در بالا توضیح داده ایم استفاده کنید.


.4
از جوش شیرین برای تمیز کردن سطح جامد مانند Corian استفاده کنید سینک های ساخته شده از سطح جامد غیر آکریلیک و اکریلیک نسبتاً مقاوم در برابر لکه و تمیز کردن آن آسان استاما آنها باید نگه داشته شوندبرای تمیز کردن معمول ، از آب صابون یا یک تمیز کننده سطح جامد مخصوصاً برای سطوح جامد استفاده کنیدلکه ها را با جوش شیرین و آب مخلوط شده به یک قوام مانند خمیر دندان مالش دهیدخمیر را با یک دستمال سفید پوست بدون جوش آغشته کرده و کاملاً بشویید.

.5 سطوح را با آب لیمو لکه دار کنید ما یک درمان مطمئن برای سینک های آغشته به دست آورده ایم: آن لکه ها را با یک خمیر تهیه شده از نصف فنجان بوراکس پودر شده و آب یک لیمو لیمو پاک کنیدیک اسفنج را درون مخلوط کنید ، مالش دهید و با آب جاری بشویید – این کار مانند جذابیتی است که آیا سینک شما از مینای چینی ، استیل ضد زنگ یا هر ماده دیگر ساخته شده است.

 .6از سرکه روی آهک خود استفاده کنید لکه های سفیدی که در تمیز کردن شیر آب ها بسیار مشکل دارید ، رسوب آهک از آب غنی از مواد معدنی استآنها با یک ماده مخفی که در حال حاضر در خانه شما است ، بسیار آسان است: سرکهیک حوله کاغذی را در سرکه خیس کنید و حوله را در اطراف محل لکه دار بپیچید. 10 دقیقه صبر کنید و سپس با یک حوله کاغذی خشک کنیداین به خوبی در تمام وسایل به جز برنج یا وسایل رنگی کار می کنداستفاده از سرکه روی این سطوح ممکن است باعث تغییر رنگ آنها شود.

.7 زنگ زدگی با WD-40 . WD-40 (مایع سبک تر نیز کار می کند) را با یک پارچه روی محل پاک کنید و سپس کاملاً بشوییدبرای لکه های زنگ زدگی روی سینک های مینای چینی ، نمک را روی نصف لیمو بریزید و آن را روی لکه مالش دهید.

.8تخلیه خود را از گرفتگی نگه‌دارید . 1 فنجان جوش شیرین را با 1 فنجان نمک و 1/4 فنجان کرم تارتار مخلوط کنیدآن را در یک کانتینر ضد آب کودک نگه داریدهر چند هفته یک بار در هر تخلیه 1/2 فنجان مخلوط ریخته و به دنبال آن یک کوارت آب جوش بریزیدو البته ، تمام تلاش خود را بکنید تا در وهله اول موها ، صابون ها ، گریس ها ، مواد غذایی و سایر مواد زائد را از روی سینک خود خارج کنیدپیروی از این چند مرحله باید شما را بدون گرفتگی حفظ کند!

خرید سینک با 30% تخفیف در جشواره پارسا پلاس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *