راهنمای خرید

راهنمای خرید اون توستر

همراهان عزیز و ارجمند پارسا پلاس، آون توستر (فر رومیزی برقی) کاربردهای گوناگونی دارد و نسبت به فر کوچک‌تر است و کماسب آشپزخانه‌های کوچک است.امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رشد صنعت لوازم خانگی، توسترهای زیادی در بازار عرضه شده اند که انتخاب بهترین مارک آون توستر را سخت کرده است. همان طور که می دانیم آون توسترها کمترین فضا را اشغال می کنند (فضاهایی که امکان پخت و پز در اجاق کامل یا شعله باز وجود ندارد) و اندازه و راحتی اجاق توستر آن را به انتخابی ایده آل برای مکان ها و افراد خاص تبدیل می کند. زمان گرم شدن سریع، آن را به گزینه ای عالی برای برای مجردها، دانشجویان و خانواده هایی با کودکانی که عاشق آشپزی برای خود هستند تبدیل کرده است. آن ها همچنین در مصرف انرژی بسیار کارآمد هستند و کمتر از نیمی از انرژی یک اجاق معمولی را مصرف می کنند.

بهترین مارک آون توستر بسته به برند و کیفیت و ویژگی هایی که دارد متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی از بهترین مارک آون توستر موجود در بازار می توان به داتیس، سیمر، کن و… اشاره کرد.اگر می‌خواهید با آون توستر و نحوه کار با آن آشنا شوید، در این مقاله همراه با ما باشید تا راهنمای خرید آون توستر را بدانید تا بتوانید بهترین مدل را برای خود خرید کنید.

آون توستر داتیس مدل DT-812 Classic

آون توستر داتیس مدل DT-812 Classic

آون توستر چیست؟

آون توستر یک وسیله آشپزخانه فوق العاده پرکاربرد و چند منظوره است. با این دستگاه علاوه بر پخت انواع غذاها از فست فود گرفته تا غذاهای سنتی و حتی نان تست کردن، می توانید باقیمانده غذا را نیز دوباره گرم کنید.

به جرأت می توان گفت آون توستر یا همان اجاق های برشته کن یکی از وسایل ضروری آشپزخانه است. از آنجایی که این روزها همه مشغله کاری فراوان دارند و نیاز به دستگاهی وجود دارد که غذا را به سرعت گرم کند و و یا در کمترین زمان غذا را بپزد.

معرفی انواع آون توستر و ویژگی های آنها

امروزه توسترها در مدل های متنوعی به بازار ارائه می شوند که هریک از آنها دارای ویژگی ها و کاربردهای مختلفی می باشند. ببه طور کلی اولین قدم در راهنمای خرید آون توستر، در نظر گرفتن ویژگی ها و مزایا و معایب هریک از مدل های این دستگاه می باشد. انواع مدل های آون توستر موجود در بازار عبارتند از:

  • آون توستر معمولی
  • اون توستر فن دار
  • آون توستر مادون قرمز
  • اون توستر جوجه گردان

در ادامه به بررسی مزایا و معایب هریک از این مدل ها پرداخته ایم.

آون توستر کن مدل TO3600

راهنمای خرید آون توستر معمولی

یکی از پراستفاده ترین مدل های اون توستر موجود در بازار، از نوع معمولی است که در زمینه راهنمای خرید توستر، هریک از مزایا و معایب استفاده از این مدل دستگاه را برای شما ذکر کرده ایم.

مزایا معایب
قیمت آن نسبت به سایر مدل ها ارزان تر است. نسبت به سایر مدل ها کارایی کمتری دارد.
از تنوع در طرح و مدل بالایی برخوردار است. سرعت گرم شدن فضا نسبت به سایر مدل ها پایین تر است.
استفاده از آن راحت است. فضای نسبتا زیادی را دربر می گیرد.
برای تست کردن و برشته کردن نان، گرم کردن غذا و .. مناسب است. احتمال خشک شدن غذا وجود دارد.
  • از آون توستر معمولی تنها برای گرم کردن و تست کردن انواع غذا استفاده می‌شود.
  • در صورتی که می خواهید یک دستگاه با کاربری آسان داشته باشید، بهتر است آون توستر معمولی بخرید.
  • امکان تنظیم این مدل آون توستر برای قابلیت های مختلف وجود دارد.
  • اندازه آون توستر معمولی به گونه ای است که امکان قرار دادن یک نان کامل در آن وجود دارد.

آون توستر سیمر مدل ST-610

آون توستر سیمر مدل ST-610

 

راهنمای خرید آون توستر فن دار

اون توستر مدل فن دار از بهترین مدل های موجود در بازار است که دارای کارایی بهتری نسبت به سایر مدل ها می باشد. در ادامه ویژگی های این محصول را جهت خرید آون توستر خوب بررسی کرده ایم.

مزایا معایب
راحت‌ تر و سریع‌ تر غذا را آماده می‌ کند. قیمت بالاتری از مدل معمولی دارد.
کیفیت پخت غذا در آن بالا می باشد. فضای زیادی را اشغال می کند.
برای پخت و پز، برشته کردن و کباب کردن مناسب است. مصرف برق بالاتری دارد.
  • آون توسترهای فن دار بیشترین محبوبیت و کارایی را برای مصرف کنندگان این محصول به همراه دارند.
  • این مدل توستر از تکنولوژی به روزتری استفاده کرده و هوای گرم را به صورت یکنواخت درون فر به حرت درمی آورد.
  • پخت و پز انواع غذا در توسترهای فن دار سریع تر و با کیفیت بالاتری انجام می شود.
  • تنها مشکل این دستگاه قیمت خرید بالای آن نسبت به سایر مدل ها می باشد.

راهنمای خرید آون توستر با امواج مادون قرمز

از دیگر مدل های آون توسترها که ممکن است نام آن را شنیده باشید، مدل دارای امواج مادون قرمز است که در ادامه ویژگی ها و مزایا و معایب این دستگاه را بررسی می کنیم.

مزایا معایب
غذا را سریع‌ تر و یکنواخت‌ تر می‌ پزد. تنوع طرح و مدل کمی دارد.
فضای آن سریع‌ تر از سایر مدل ها گرم می‌ شود. روش پخت و پز آن نسبتا جدید است.
نیازی به یخزدایی جداگانه برای غذاهای منجمد نیست. قیمت گران تری از سایر مدل ها دارد.
در مصرف انرژی صرفه جویی می‌ کند. فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال می کند.
  • اساسی ترین تفاوت این مدل آون توستر با سایر مدل ها در زمینه استفاده از نور مادون قرمز برای پخت و پز مواد غذایی می باشد.
  • این حالت باعث یکنواخت پخش شدن گرما در فضای توستر شده و پخت و پز مواد غذایی بهتر صورت می گیرد.
  • این مدل توسترها نسبت به سایر مدل ها از تنوع پایین تری در طرح و برند برخوردار می باشند.
  • از این دستگاه می توان برای پخت غذا، یخ زدایی، گرم کردن و خشک کردن مواد غذایی مختلف استفاده نمود.
  • البته لازم به ذکر است که امواج این دستگاه هیچگونه ضرری برای بدن انسان ندارد.

آون توستر داتیس مدل DT-813

آون توستر داتیس مدل DT-813

راهنمای خرید آون توستر جوجه گردان

ممکن است شما نیز خرید آون توستر جوجه گردان را داشته باشید، اما ندانید این دستگاه چه ویژگی ها و امکاناتی دارد. از این رو در ادامه این بخش از راهنمای خرید اون توستر به بررسی این نکات پرداخته ایم.

مزایا معایب
برای پخت مرغ سوخاری و انواع گوشت مناسب است. امکان پخت بسیاری از غذاها در آن وجود ندارد.
یک یا دو جوجه‌ی کامل در آن‌ قرار می‌ گیرد. این دستگاه از نوع تک کاره است.
کیفیت پخت گوشت و مرغ در آن بالا است. فضای زیادی را اشغال می‌ کند.
  • این مدل آون توستر نسبت به سایر مدل ها دارای کارایی کمتری بوده و تنها برای پخت گوشت و مرغ به کار می روند.
  • در این دستگاه یک محور چرخنده تعبیه شده است که می تواند به پخت بهتر و باکیفیت تر انواع گوشت و مرغ کمک کند.

مهمترین نکات هنگام خرید آون توستر

آون توسترهای زیادی توسط شرکت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند، اما هر کدام از آن‌ها باید دارای ویژگی‌هایی باشند که بتوان به عملکرد آن‌ها اطمینان کرد.

بیرون ندادن حرارت

یکی از مشخصات آون توستر خوب را باید مدیریت حرارت عنوان کرد. در حقیقت آون توستر نباید گرما یا حرارت زیادی که تولید می کند را به بیرون انتقال دهد. همانطور که می‌دانید، محیط آشپرخانه به دلیل فعالیت زیاد و روشن کردن اجاق گاز معمولا گرم می‌شود و اگر آون توستر هم بخواهد گرمای زیادی را به محیط ببخشد، قطعا آزاردهنده خواهد بود. بنابراین توصیه می‌شود دستگاهی را انتخاب کنید که گرمای زیادی را به محیط تحمیل نکند.

وزن و اندازه آون توستر

یکی دیگر از ویژگی‌های آون توستر را باید سایز مناسب آن دانست. محیط آشپزخانه باید دارای بخش‌های مختلف به منظور قرارگیری وسایل و دستگاه‌های مربوط به آشپزی باشد، بنابراین نمی‌توان فضای زیادی را به یک دستگاه اختصاص داد. شما باید به دنبال یک آون توستر با سایز مناسب باشید تا بدین ترتیب ظاهر آشپزخانه در حالت ایده‌آل حفظ شود. از دیگر مزایای تهیه آون توستر با سایز ایده‌آل، وزن مناسب دستگاه است؛ این مسئله می‌تواند حمل و نقل آن را برای افراد، ساده‌تر کند.

آون توستر سیمر مدل ST-600

آون توستر سیمر مدل ST-600

مصرف انرژی

مصرف انرژی یکی دیگر از نکات مهمی است که باید هنگام خرید آون توستر مدنظر قرار دهید. شما باید هنگام خرید به سطح مصرف انرژی دستگاه دقت کنید. خرید یک آون توستر کارآمد با حداقل میزان مصرف انرژی می‌تواند یک امتیاز ویژه برای شما باشد.

سهولت در تمیز کردن

برخی از آون توسترها به دلیل نوع طراحی که دارند، به سختی تمیز می‌شوند. انتخاب آون توستر با طراحی مناسب می‌تواند یکی دیگر از ویژگی‌هایی باشد که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. در صورتی که بتوانید یک آون توستر با طراحی مناسب خریداری کنید، تمیز کردن آن هم ساده خواهد بود.

امکانات آون توستر

در هنگام خرید آون توستر بیشترین موردی که باید به آن دقت کنید قابلیت های این دستگاه است. یکی از این قابلیت ها جوجه گردان است که می توانید در آون توسترهایی با ظرفیت بزرگتر این قابلیت را پیدا کنید. فن گردش هوا و یا کانوکشن که پخت غذا را آسان تر می کند نیز قابلیت کاربردی است.

راحتی در استفاده

یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید راحتی در استفاده از آن توستر است. وجود دکمه های زیاد و گیج کننده و منوهای نامفهوم می تواند کار شما را در استفاده از این دستگاه سخت کند.

قیمت

قیمت آون توستر با اندازه‌ی آن رابطه‌ی مستقیم دارد. هرچه قیمت کمتر باشد اندازه‌ی آن کوچک‌تر و برعکس، هرچه گران‌تر باشد اندازه‌ی آن بزرگ‌تر است. گنجایش محفظه‌ی ارزان‌ترین آون توسترها به اندازه‌ی ۴ عدد نان تست است و خبری از لوازم جانبی زیاد یا امکان پخت کباب در آن نیست.

اما هرچه قیمت بالاتر می‌رود نه تنها محفظه بزرگ‌تر می‌شود، بلکه امکانات اضافی مثل جوجه گردان، میوه خشک‌کن، سرخ کردن غذا با جریان هوای داغ، لامپ داخلی، صفحه تنظیمات دیجیتال و برنامه‌های پخت از پیش تعیین شده به آن اضافه می‌شود.

نحوه‌ی کار با دستگاه

برای خرید آون توستری را انتخاب کنید که کار کردن با آن آسان است. دقت کنید که برچسب راهنما داشته باشد و نوشته‌های کنار کلیدها و صفحه‌ی تنظیمات آن واضح و صحیح باشند. امکان کنترل و تنظیم دما از موارد اولیه‌ای است که در هر آون توستری باید وجود داشته باشد، اما محصولی که دمای بین ۶۵ تا ۲۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد را پوشش می‌دهد بهترین انتخاب است.

یکی دیگر از مواردی که کار با آون توستر را آسان می‌کند امکان انتخاب المنت بالا یا پایین برای روشن شدن است. اگر این امکان وجود داشته باشد شما می‌توانید براساس نوع غذایی که در آن قرار می‌دهید یکی یا هر دو المنت را روشن کنید.

گرمای یکنواخت

اگر گرمایی که از المنت‌ها منتشر می‌شود یکنواخت نباشد می‌تواند غذای شما را بسوزاند یا مغزپخت نکند. همچنین ممکن است بخشی از غذا را برشته و بخشی دیگر را فقط گرم کند. پس بهتر است در زمان خرید این موضوع را از فروشنده بپرسید و حتما دفترچه‌ی راهنمای محصول را هم بخوانید تا مطمئن باشید که گرما به صورت یکنواخت پخش می‌شود.

اندازه‌ی دستگاه

اگر آشپزخانه‌ی شما بزرگ است، استفاده‌تان از آون توستر زیاد است یا ظرف‌های غذای بزرگ را می‌خواهید در آن بگذارید حتما به سراغ دستگاه‌های بزرگ بروید. اما اگر تنها زندگی می‌کنید، خانواده‌ی کم‌جمعیتی دارید، آشپزخانه‌تان کوچک است یا اغلب فقط برای گرم کردن نان یا غذا از آن استفاده می‌کنید یک آون توستر کوچک هم برایتان مناسب است.

لوازم جانبی

سینی چربی گیر، طبقه‌ی قفسه‌ای و سینی پخت لوازمی هستند که در تمام آون توسترها وجود دارند. اما بعضی از مدل‌های بزرگ‌تر یا گران‌تر لوازم جانبی بیشتری مثل تابه‌ی پخت، سیخ مخصوص کباب، سیخ مخصوص جوجه گردان و وسایلی از این دست را هم در کنار خود دارند. پس بهتر است قبل از انتخاب به لوازم جانبی دستگاه هم دقت کنید.

تنظیمات دستگاه

تمام آون توسترها تنظیمات از پیش تعین شده دارند و بسته به مدل این تنطیمات پیشرفته‌تر و یا ابتدایی‌تر می‌شوند. شما باید قبل از خرید دستگاه آون توستر این تنظیمات را بدانید تا بتوانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. تعدادی از این تنظیمات به شرح زیر است:

Toast (برشته کردن کم)

Brown (برشته کردن زیاد)

Broil (کباب کردن)

Bake (پختن)

Reheat (گرم کردن مجدد)

Warm (گرم کردن)

Bagel (نان شیرینی حلقه‌ای)

Pizza (پیتزا)

Cookies (کوکی)

 

 بهترین مارک آون توستر ایرانی و خارجی

اگر به دنبال خرید آون توستر ایرانی هستید، باید بهترین مارک آن را هم بشناسید. داتیس و کن و سیمر یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه تولید لوازم خانگی هستند که توانسته اند با تولید محصولات باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب، رضایت خریداران را جلب کنند.

مزایای و کاربرد آون توستر چیست؟

اگر نیاز به فر دارید اما فضای کافی برای آن در آشپزخانه تان وجود ندارد یا اجاق گاز صفحه ای دارید، آون توستر بهترین وسیله برای شما است. آون توستر علاوه بر تست نان کاربردهای دیگری مثل درست کردن پیتزا، کباب کردن، برشته کردن مرغ، درست کردن همبرگر و … دارد که این وسیله را کاملا از یک توستر معمولی متمایز می کند.

در واقع آون توستر عملکرد بالاتری نسبت به توسترهای معمولی دارد و حتی می توان برای گرم کردن و درست کردن غذاها از این وسیله استفاده کرد. به همین دلیل است که می توان گفت آون توسترها به مایکروویوها بیشتر شباهت دارند تا توسترهای معمولی.

اگر آشپزخانه شما آنقدر فعال است که فر آن اغلب پر است، می توانید از آون توستر، استفاده کنید.

فرق آون توستر با فر گاز، مایکروفر و مایکروویو در چیست؟

بسیاری تصور می کنند که آون توستر همان مایکروویو است و این اشتباه به دلیل شباهت کاربرد این دو وسیله با هم است، اما هر دو مزایا و ویژگی های مختلفی دارند که هرکسی بسته به نیاز و شرایط خود می تواند یکی را انتخاب کند، مثلا آون توسترها قیمت پایین تری نسبت به این دستگاه ها دارد. تست نان هم بسیار بهتر از مایکروویو و فر در آون توستر انجام می شود.

علاوه بر این می توانید انواع شیرینی و غذاها را در آن بپزید و یا یخ زدایی و گرم کردن نان و مواد غذایی را توسط آن انجام دهید. همچنین تمام این کارها توسط المنت های موجود در دستگاه انجام می شود برخلاف مایکروویو که با امواج کار می کند.

در مورد تفاوت آن با فر نیز شاید با خود بگویید که فر نیز همین کارها را می کند. در پاسخ باید بگوییم که با داشتن یک آون توستر نیازی به روشن کردن فر نخواهید داشت علاوه بر این که این دستگاه ها فضای بسیار کمتری نسبت به فر در آشپزخانه اشغال می کند.

آون توسترها انرژی کمتری نسبت به فر گاز مصرف می کنند که به شما کمک می کند مصرف انرژی را کاهش دهید و هوای آشپزخانه را گرم نکنید که این موضوع به ویژه در ماه های گرم تر سال بسیار به درد بخور است، همچنین قیمت کمتری نیز نسبت به فرگاز ها دارند.

فرق اون توستر با توستر معمولی در چیست؟

همانطور که متوجه شدید امروزه توستر ها در دو نوع توستر معمولی و آون توستر به بازار ارائه می شوند که آون توستر ها تقریبا جای توستر های معمولی را هم گرفته اند و طرفداران بیشتری در منازل دارند. در ادامه به ویژگی و تفاوت های هرکدام اشاره می کنیم.

توستر معمولی

این توستر ها با دهانه های معمولی تنها دارای قابلیت داغ، برشته کردن و ترد کردن نان را دارند و از آن ها در طبخ و برشته کردن باقی مواد غذایی نمی توان استفاده کرد. این توستر ها به وسیله تابش مستقیم گرما این کار را انجام می دهند.

اگر شما به دستگاهی نیاز دارید تا فقط نان صبحانه تان را گرم کند و غیر از این هیچ انتظاری از آن ندارید می توانید به سراغ توستر های معمولی بروید. این توستر ها قیمت پایین تری نسبت به آون توستر ها دارند. توستر های معمولی در دو مدل 4 برشه و دو برشه تولید می شوند.

مزیایا و معایب توستر معمولی

  • قیمت کم نسبت به آون توستر
  • امکانات کمتر نسبت به آون توستر

آون توستر

آون توستر ها بر خلاف توستر های معمولی کاربردی گسترده دارند و در کنار تست کردن نان می توانند نسخه ای مینیاتوری از یک فر باشند و در کار هایی مانند آب کردن پنیر غذا، داغ کردن غذا و … به کار شما بیایند. شاید در هنگام میزبانی از مهمان های خود با این مشکل مواجه شده باشید که یک فر نتواند تمام نیاز شما را بر طرف کند، در چنین زمانی وجود یک آون توستر کمک شایانی به شما می کند.

مزایا و معایب آون توستر نسبت به توستر معمولی

  • قیمت بیشتر نسبت به توستر معمولی
  • قابلیت های بیشتر نسبت به توستر معمولی
  • مقرون به صرفه تر نسبت به خرید مایکروویو
  • از اون توستر برای گرم کردن غذا هم استفاده می شود

اون توستر ها چه امکانات و قابلیت هایی دارند؟

اون توسترهای زیر 2 میلیون تومان

  • محفظه فر کوچک تا متوسط (که می تواند چهار تکه نان تست یا چند میان وعده یخ زده را در خود جای دهد)
  • تنظیم دما غیر دقیق (معمولا)
  • کنترل های دستی و تایمر
  • لوازم جانبی کمتر (به جای دو قفسه فر، یک قفسه فر را در نظر بگیرید)

اون توسترهای بین 2 تا 4 میلیون تومان

  • محفظه فر متوسط تا بزرگ (که می تواند تا شش یا نه تکه نان تست را در خود جای دهد)
  • تنظیم دمای خوب (معمولا)
  • صفحه نمایش دیجیتال / کنترل های الکترونیکی و تایمر
  • برنامه های پخت از پیش تعیین شده (مانند مواردی که برای پخت پیتزا یا غذاهای منجمد انجام می شود)
  • لوازم جانبی بیشتر (از جمله قفسه های متعدد و تابه های پخت)
  • یک لامپ داخلی فر
  • جوجه گردان
  • فن گردش هوا (کانوکشن)

آون توسترهای بالای 4 میلیون تومان

  • هر چیزی که از یک توستر در بازه 1 تا 4 تا میلیون بدست می آورید
  • تنظیم بهتر دما
  • ویژگی های اضافی (مانند حالت هایی برای سرخ کردن هوا و کم کردن آب غذا)
  • حالت میوه خشک کن
  • برند معتبر تر و کیفیت بهتر دستگاه از لحاظ طول عمر

بهترین برندهای آون توستر کدامند؟

خرید از برند های مطمئن جزو اصلی ترین ارکان یک خرید مطمئن می باشد، به شما توصیه می کنیم برای این که خریدی مطمئن و با خیالی آسوده داشته باشید برای خرید آون توستر به سراغ برند هایی بروید که قبلا در حوزه لوازم خانگی امتحان خود را به مشتریان پس داده اند و دارای کیفیت و خدمات پس از فروش مناسبی هستند،از برندهای تولید کننده آون توستر می توان به شرکت داتیس، سیمر، کن اشاره کرد.

نکات ایمنی استفاده از آون توستر

در هنگام استفاده از آون توستر باید نکات ایمنی را رعایت کنید تا به دستگاه و احیانا کاربر آسیبی وارد نشود.

  • در هنگام استفاده از آون توستر به سطوح داغ دست نزنید و برای اینکار از دستگیره استفاده کنید.
  • آون توسترها برای استفاده در فضای داخلی خانه طراحی شده‌اند، پس به این نکته توجه داشته باشید که از آون توستر را در فضاهای مرطوب و بیرون از منزل استفاده نکنید.
  • برای تمیز کردن دستگاه به هیچ وجه از آب استفاده نکنید، زیرا احتمال برق گرفتگی وجود دارد.
  • وقتی به غذا بیش از حد حرارت برسد، احتمال آتش‌سوزی وجود دارد. اگر غذای داخل دستگاه آتش گرفت، درب دستگاه را باز نکنید زیرا ورود اکسیژن باعث شعله‌ورتر شدن مواد داخل آن می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوشاخه را از پریز برق جدا کنید و اجازه دهید تا آون توستر کم کم خنک شود و دود مواد غذایی به تدریج از لبه‌های درب خارج شود.
  • هرگز دستگاه را در نزدیکی لوازم و مایعات قابل اشتعال قرار ندهید.
  • وقتی می‌خواهید مواد غذایی یا سینی‌ها را از دستگاه خارج کنید حتماً از دستگیره مخصوص یا دستکش مخصوص فر استفاده کنید.
  • هرگز دستگاه را درحین کار جابجا نکنید.
  • حتماً ظروف داغ خارج شده از دستگاه را روی سطوح غیر حساس به گرما قرار دهید.
  • دقت داشته باشید سیم دستگاه از لبه‌های محل قرارگیری آون توستر آویزان و یا با سطوح داغ در تماس نباشد.
  • از قرار دادن دستگاه در سطوح داغ، کنار اجاق و دستگاه مایکروویو خودداری کنید.
  • دستگاه باید حداقل حدود ۴ سانتیمتر از طرفین و دیوار فاصله داشته باشد.
  • برای تمیز کردن دیواره‌ داخلی دستگاه از سیم ظرفشویی استفاده نکنید، زیرا ممکن است قسمت‌هایی از بنده خراب شود و باعث شوک الکتریکی شود.
  • بیش از حجم و ظرفیت مشخص دستگاه، موادغذایی را درون آن قرار ندهید.

جمع بندی

مراهان عزیز و گرامی پارسا پلاس،خرید آون توستر شاید در ابتدا ساده به نظر برسد، اما قبل از خرید باید با انواع آون توسترها آشنا شوید تا بتوانید با توجه به محیط آشپزخانه و نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید. در این راهنمای خرید آون توستر سعی شد اطلاعات مهم درباره ویژگی‌های این محصول را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین تعدادی از بهترین آون توسترهای موجود در بازار را به شما معرفی کردیم تا بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *