آشپزخانه, راهنمای خرید

اجاق گاز مناسب را انتخاب کنید

کارکردهای اجاق گاز کوچک

اگر به دنبال کمبود فضا هستید و به دنبال کم کردن اندازه هستید ، یکی از مینی فرهای ما می تواند روش مناسبی برای اضافه کردن مقداری تطبیق پذیری به آشپزخانه شما باشد. به طور مشابه ، مینی فرهای ما با اجاق گاز نیز می تواند در کاروانی ، خانه تعطیلات یا به عنوان یک اجاق جداگانه برای آن دسته از مواقع مورد استفاده قرار گیرد که ممکن است در هنگام رسیدن خانواده به فضای آشپزی کمی بیشتر مانند کریسمس یا عید پاک احتیاج داشته باشید. ما مدلهای جدول بالایی داریم ، که شامل اجاق گاز ، چرخ دستی و کوره است ، بنابراین اگر می خواهید چیز خاصی بسازید ، همیشه لازم نیست وسایل اصلی را روشن کنید. اگر فقط به دنبال گسترش تعداد اجاق گاز سوزان هستید ، ما همچنین صفحات القایی مستقل را داریم که همه آماده استفاده در محل کار شما هستند ، فقط مطمئن شوید که گلدان ها و قابلمه های سازگار را برای کار با آنها دارید.

سایر لوازم بزرگ آشپزخانه کوچک

تمام این قابلیت ها همراه با یکی از مایکروویو های ما می توانند فضای پخت و پز فوق العاده سازگار را ایجاد کنند. یکی از راحت ترین وسایل آشپزخانه موجود در بازار ، نه تنها می تواند دوباره گرم شود ، بلکه می تواند برای بخارپز کردن و پخت دستور العمل های خاص نیز مورد استفاده قرار گیرد. مایکروویو های استاندارد برای گرم کردن وسایل بسیار عالی هستند ، اما مایکروویو های ترکیبی می توانند در هر اجاق گاز و یک کوره نیز رقیب باشند. اگر مجدداً آشپزخانه خود را نصب می کنید ، یک مایکروویو داخلی تمام قابلیت های عالی را به همراه خطوط تمیز به شما ارائه می دهد و به آشپزخانه شما زیبایی خاصی می بخشد.
برای نانوایی های جوان در آنجا ممکن است وقت آن باشد که یک سازنده نان را به مجموعه لوازم آشپزخانه خود اضافه کنید ، بنابراین می توانید بدون هیچ زحمتی که همراه آن باشد ، از بو کردن یک نان تازه پخته شده لذت ببرید. دستگاه نان همچنین به این معنی است که می توانید نمک را تنظیم کنید ، با مواد لازم آزمایش کنید و دوستان و خانواده خود را تحت تأثیر قرار دهید.

برای وسایلی که بتواند یک وعده غذایی کامل ایجاد کند ، یک اجاق گاز آهسته می تواند یک کاری یا کاستریل را بریزد و خانه شما را با بوی دلپذیر یک جشن عجیب و غریب پر کند. آن را با رایحه تازه کباب شده که از یکی از دستگاه های قهوه ما تهیه شده است ترکیب کنید تا بتوانید از راحتی اسپرسو معتبر از آسایش خانه خود لذت ببرید.
به دنبال یک وسیله آشپزخانه هستید که به زندگی سالم شما کمک کند؟ ما سرخکن های بهداشتی از جمله را داریم که از سرخ کردن سالم تر هستند اما هنوز هم طعم عالی دارند. فقط به یک قاشق غذاخوری روغن احتیاج دارد و می تواند برای بسیاری از غذاهای مختلف از جمله سیب زمینی سرخ کرده و کاریابی استفاده شود. یک بخارپز مواد غذایی همچنین یک روش سالم و خوشمزه برای طبخ انواع غذاها به ویژه برای سبزیجات و غذاهای دریایی عالی ، قفل شدن در طعم و مواد مغذی است.

خرید اجاق گاز با تخفیف ویژه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *